BIONICLE Wikia
Advertisement

Denne side omhandler indhold fra BIONICLE Generation 1

"Denne bog er en guide til den fantastiske Legendernes By, fra det tårnhøje Colosseum til protodermiskanalerne til ildgrubernes dybder i Ta-Metru. I denne bog, vil du rejse gennem de seks distrikterer, eller metru, og møde de heroiske Toaer, kolde og effektive Vahki-håndhævere, sære og mægtige Mørke Jægere, og de bizarre Rahier, der lever der.
Metru Nuis mysterier venter på dig.
"
— Fortælleren

BIONICLE: Metru Nui - Legendernes By
BIONICLE Metru Nui - Legendernes By
Bog
Serie Guidebøger
Forfatter Greg Farshtey
Forlag Scholastic
ISBN 0-439-60734-5

BIONICLE: Metru Nui - Legendernes By (eng. BIONICLE: Metru Nui - City of Legends) er en guidebog udgivet skrevet af Greg Farshtey og udgivet i 2004, og omhandler byen Metru Nui.

Indhold[]

Ligesom den tidligere Den officielle guide til BIONICLE havde guiden beskrivelser skrevet i et rejseguideformat, der reklamerede for forskellige steder, beboere, Rahier og butikker.

Guiden er opdelt i de seks Metruer. Hver Metru er beskrevet, og der er detsljerede beskrivelser af de specifikke områder og indbyggere, der findes i hver af dem. Beskrivelserne er ledsaget af fuldfarvede kunstværker, hvoraf meget er taget fra scener i Legenderne fra Metru Nui og Toa Metru mini promo-CDerne.

I midten af denne guide findes helsides plakater af de seks individuelle Toa Metruer og deres Toa-Diske, og et ark Toa Metru-klistermærker. Der er også en side for Kanoka Disk-koder. På sidste side er der et kort, der viser Metru Nui og peger på de steder, der er nævnt i hele bogen.

Bogen havde en ledsager på webstedet, Metru Nui Ministry of Tourism, som var tilgængelig gennem en Kanoka-Kode i bogen.

Steder[]

Ga-Metru[]

Po-Metru[]

Ko-Metru[]

Ta-Metru[]

Colosseum[]

Le-Metru[]

Onu-Metru[]

en:BIONICLE: Metru Nui - City of Legends fr:BIONICLE : Metru Nui - Ville de Légendes

Advertisement