BIONICLE Wikia
Advertisement

Power-up-videoer fra 2015 er ikke-kanonisk.
Emnet i denne artikel er ikke en del af BIONICLEs kanoniske historie. Oplysningerne på denne side var ikke blevet godkendt af BIONICLEs Story Team. Derudover modsiger de enten kanoniske begivenheder eller er aldrig blevet refereret til i kanonisk medie.
Kanohi Catodra

Power-up-videoer fra 2015
Lewa power-up-video
Et skærmbillede fra Lewas Power-up-video
Animation
Distributør LEGO Gruppen
Reklame for Toa
Vogtere
Udgivelsesdato 2015

Power-up-videoerne fra 2015 er en serie af stop-motion-animationer udgivet online, der viser Toa- og Vogter-sættene fra vinteren i 2015. De korte videoer promoverer power-up-modellerne, der kan blive bygget ved at bruge Toaen og Vogteren af samme element.

Animationer[]

Lewa og Vizuna[]

Lewa flyver rundt i Junglens Område og taber hele sin rustning, da han lander. Vizuna genopbygger Lewa til en mere kraftfuld form og giver Lewa den Gyldne Junglemaske.

Pohatu og Nilkuu[]

Pohatu kaster og gribee en af sine stormeranger, og tilbyder derefter en til Nilkuu. Nilkuu kaster stormerangen, men da den vender tilbage, slår den det meste af hans rustning af ham. Pohatu genopbygger derefter sig selv til sin mere kraftfulde form, reparerer Nilkuu og gør krav på den Gyldne Stenmaske.

Gali og Kivoda[]

Gali bruger sin elementare trefork til at forsøge at rekonstruere Kivoda fra en bunke dele. Efter et par mislykkedes forsøg er Gali succesfuld. Derefter tager hun Kivodas elementare torpedokanon og den Gyldne Vandmaske for at overgå til sin mere kraftfulde form.

Tahu og Narmoto[]

Narmoto finder Tahus ildklinger og den Gyldne Ildmaske og efterligner Ildens Mester. Da Tahu ankommer, bliver Narmoto forskrækket og flygter og taber sit redskab og sin maske. Tahu bruger derefter de tabte genstande til at komme i sin mere kraftfulde form.

Kopaka og Izotor[]

Kopaka og Izotor sparrer i nærheden af den Gyldne Ismaskes piedestal. Da Izotor træder på Kopakas fod, bliver Kopaka vred og snupper hans issav. Izotor indrømmer nederlag og tilbyder derefter sin elementare iskanon, og Kopaka tager både kanonen og sin Gyldne Maske for at gå ind i sin mere kraftfulde form.

Onua og Korgot[]

Korgot forsøger at svinge Onuas jordskælvshammer men har problemer med dens vægt. Da Onua svinger sin hammer, får den resulterende rysten Korgot til at falde sammen i flere stykker. Onua klukker, samler derefter Korgot igen, griber den Gyldne Jordmaske og genopbygger sig selv til sin mere kraftfulde form.

Videogalleri[]

en:2015 Power-Up Videos

Advertisement