FANDOM

Bohrok-Kal Minimainos-CDt
B-Kal CD 1
Pakattu settiin Bohrok-Kalit
Ominaisuudet Tietoja, taustakuvia, linkkejä
Päähenkilöt Bohrok-Kalit, Toa Nuvat
Julkaisija The LEGO Group
Julkaistu Talvi 2003
B-Kal CD 2

Kopaka Nuvan päävalikko.

B-Kal CD 3

Kopaka Nuvan aseosio.

B-Kal CD 5

Kopaka Nuvan aseosio.

B-Kal CD 6

Kopaka Nuvan Nuva-symboli-osio.

B-Kal CD 7

Kohrak-Kalin päävalikko.

B-Kal CD 9

Kohrak-Kalin Krana-Kal-osio.

Bohrok-Kal Minimainos-CDt ovat vuonna 2003 satunnaisissa Bohrok-Kal-seteissä julkaistuja minikokoisia mainos-CDitä.

SisältöMuokkaa

CDt sisältävät tietoja siitä Bohrok-Kalista, jonka mukana CD tuli, tietoja samanvärisestä Toa Nuvasta, taustakuvia, linkkejä sekä animaatio, joka käynnistyy aina, kun CD:nkin käynnistää. Kyseinen animaatio sisältää pätkiä Bohrok-Kalien ja Toa Nuvien mainosanimaatioista.

Toa NuvaMuokkaa

Toa Nuva -osio kertoo tietoja kyseisestä Toa Nuvasta. Valikossa on viisi osiota: ase, naamiot, setintutkimisosio, Nuva-symbolista kertova osio sekä animaatio, jossa on kyseinen Toa Nuva.

B-Kal CD 4

Kopaka Nuvan naamio-osio.

B-Kal CD 8

Kohrak-Kalin aseosio.

B-Kal CD 10

Kohrak-Kalin setintutkimisosio.

Aseosiossa kerrotaan tarkasti Toa Nuvan aseesta. Naamio-osiossa kerrotaan kaikista Kanohi Nuvista ja niiden voimista. Setintutkimisosiossa voi pyöritellä Toa Nuvaa ja siten katsoa Toa Nuvaa joka kulmasta. Nuva-symbolista kertovassa osiossa kerrotaan tietoja symbolista.

Bohrok-KalMuokkaa

Bohrok-Kal-osiossa kerrotaan aina yhdestä Bohrok-Kalista. Osioita on neljä: aseosio, Krana-Kal-osio, setintutkimisosio sekä animaatio-osio.

Aseosiossa kerrotaan Bohrok-Kalin aseista sekä mitä niillä voi tehdä. Krana-Kal-osisosa kerrotaan Krana-Kaleista ja niiden kaikista voimista. Setintutkimisosiossa voi käännellä Bohrok-Kalin settiä puolelta toiselle. Animaatio-osiossa on lyhyt animaatio, jossa esiintyy kyseinen Bohrok-Kal.

TaustakuvatMuokkaa

Taustakuvat-osiossa on CD:stä riippuen lukuisia eri taustakuvia, jossa esiintyvät Nuva-kuutio, Toa Nuvat ja Bohrok-Kalit.

LinkitMuokkaa

Linkeissä on linkki BIONICLE.comiin, MaskofLight.comiin ja BIONICLE: The Gamen sivulle.