FANDOM

“Uskomaton kiviportti seisoo edessäni. Polkua valvovat kuusi suurenmoista, valtavaa kivikasvoa. Ihmettelen, ovatko nämä myös Hafun työtä, kiviveistäjän, jonka kanssa juuri puhuin?”
Takuan ajatuksia, Mata Nui Online Game
Ennustusten polku
Ennustusten polku
Paikka
Sijainti
Asukkaat
Ei ole
Tilanne
Tuhoutunut

Ennustusten polku oli Po-Koroon vievä tie, jota reunusti kuusi veistettyä Matoran-päätä.

Sijainti Muokkaa

Ennustusten polku sijaitsi Po-Wahissa Mata Nuin saarella. Polku oli Po-Koron portin edessä.

Historia Muokkaa

Po-Matoran veistäjä Hafu veisti Ennustusten polun pian Po-Koron asutuksen jälkeen. Hän veisti polun kummallekin reunalle kolme Matoran-päätä, ja polun päässä olevan sisäänkäynnin Po-Koroon hän veisti Matoran-pään suun muotoiseksi.

Po-Koron piirityksessä Hafu yritti kaataa omat patsaansa estääkseen Tahnokeja tulemasta Po-Koroon, mutta jäi itse jumiin kylän ulkopuolelle. Pohatun onnistui pelastaa hänet, minkä jälkeen kyläläisten oli paettava Ga-Koroon.

Ennustusten polku korjaus

Hafu ja Kamen korjaavat yhtä patsaista.

Bohrokien ja Bohrok-Kalien voittamisen jälkeen polkua alettiin rakentaa uudelleen. Kolhii-turnauksen aikana Hahli näki Hafun ja Kamenin veistävän yhtä patsaista, minkä lisäksi Po-Koron sisäänkäyntiä vartioivat nyt Ally ja Piatra.

Myöhemmin uudelleenherätetyt Bohrokit puhdistivat polun.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Muut kaanoniset Muokkaa