Bioarkistot
Advertisement
“Vaikka olikin aluksi vaikea hallita, hänen taistelujanonsa ylitti hänen inhonsa määräysvaltaan, ja hänestä tuli uusi ase arsenaaliini.”
The Shadowed One, Dark Hunters
"Gladiaattori"
Gladiator
Henkilö
Laji Tuntematon
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Pimeyden metsästäjä
Ryhmät Pimeyden metsästäjät
Kyvyt ja varusteet
Voimat Ei ole
Välineet Kynnet

"Gladiaattori" (englanniksi Gladiator) oli orja Steltillä ja on nykyisin Pimeyden metsästäjä.

Elämäkerta[]

Gladiaattori oli alkujaan orjataistelija Steltillä. Hän oli menestyksekäs taistelija ja päihitti vastustajansa, mutta erään taistelun aikana Gladiaattori alkoi riehua. Hän tuhosi ainakin tusinan Steltin työläislajin jäsentä, jotka oli lähetetty pysäyttämään hänet. Lopulta puolet alueen vartijoista sai hänet kiinni.

Gladiaattori oli kiinnittänyt erään Pimeyden metsästäjän huomion ja hän vapautti Gladiaattorin vankilastaan. Gladiaattori tuotiin Odinalle, missä hänet lopulta saatiin taistelujanonsa ansiosta liittymään Pimeyden metsästäjiin.

Sidorakin yrittäessä liittyä Pimeyden Metsästäjiin hän joutui taistelemaan Gladiaattoria vastaan. Hän väisti Sidorakin iskut ketteryytensä turvin ja viimein löi turhautuneen vastustajansa tajuttomaksi kahdella lyönnillä.

Gladiaattori määrättiin yhdessä Triglaxin ja Tuhoajan kanssa noutamaan Nui-kiven Metru Nuilta Toa Mangai Tuyetiltä. Luullen heitä syyllisiksi kahden Matoranin kuolemaan, Toa Mangait Lhikan ja Nidhiki taistelivat heitä vastaan ja Gladiaattori joutui Lhikanin päihittämäksi.

Nykyisin Gladiaattori on palannut Steltin areenoille vakoojaksi tarkistaakseen huhut, joiden mukaan Steltin johtajalaji oli yrittänyt järjestää Visorak-lauman uudelleen.

Luonne[]

Gladiaattori ei pidä käskyvallan alla olemisesta, mutta alistuu käskyille päästäkseen taistelemaan.

Kyvyt[]

  • Taidot: Gladiaattori omaa valtavan nopeuden ja ketteryyden. Hän on myös fyysisesti erittäin vahva.
  • Välineet: Gladiaattorin aseet ovat hänen kyntensä.

Kulissien takana[]

Gladiaattorin loivat Nathaniel ja Zachary Sager LEGO Magazinen Pimeyden metsästäjät -rakennuskilpailuun. Siitä tuli yksi voittajista ja se hyväksyttiin viralliseen kaanoniin.

Esiintymiset[]

Kirjat[]

Novellit ja jatkotarinat[]

Advertisement