FANDOM

Kabrua
Ei kuvaa
Henkilö
Laji Spherus Magnan soturilaji
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Laumanjohtaja
Ryhmät Hiekkaheimo
Kyvyt ja varusteet
Voimat Ei ole
Välineet Räjäytin

Kabrua on Bota Magnassa elävä Vorox.

Elämäkerta Muokkaa

Suuret olennot tekivät kerran kokeiluja Kabrualle ja muille Voroxeille ja antoivat heille pistinhännät.

Ytimen sodassa Kabrua taisteli Hiekan Elementtilordin armeijassa. Rikkoutumisen jälkeen hän jäi Bota Magnan palaselle. He pysyivät Bara Magnaan jääneistä Voroxeista poiketen ennallaan eivätkä taantuneet.

Jossain vaiheessa Kabruasta tuli erään Vorox-ryhmän johtaja. Voroxit saivat käsiinsä kehittyneitä aseita.

100 000 vuotta Rikkoutumisen jälkeen Bota Magna yhdistyi jälleen Spherus Magnaksi kahden muun palasen kanssa. Matoran-universumista saapunut Suuri olento Velika kertoi Voroxeille kuinka sammuttaa Toien elementaalivoiman. Voroxit saivat myös tietää Bara Magnan Voroxien taantumisesta ja huonosta kohtelusta.

Muutamia viikkoja Spherus Magnan yhdistymisen jälkeen Kabruan ryhmä vangitsi Toa Orden, Chiaran ja Zarian sekä Glatorian Gelun. Kabrua tutki heitä ja huomasi Toien olevan erilaisia kuin Gelu. Kabrua selitti Gelulle heidän menneisyytensä ja käski Voroxiensa viedä Gelun ja Toat kaupunkiin.

Myöhemmin Voroxit veivät Gelun ja Toat metsänreunaan ja vapauttivat heidät tarkoituksenaan saalistaa heitä. Kabruan johdolla ryhmä taitavia jäljittäjiä lähti heidän peräänsä ja kytki Toien elementaalivoimat pois päältä. Kabrua näki vain Orden ja Gelun ja tajusi kahden muun Toan kätkeytyneen ja yrittävän väijytystä. Voroxit seurasivat Ordea ja Gelua joelle, missä Orde kykeni lukemaan Kabruan ajatuksia. Kabrua aisti mielensä tunnustelun, muttei kyennyt paikantamaan kaksikkoa ja jatkoi heidän etsimistään Voroxiensa kanssa.

Luonne Muokkaa

Kabrua tuntee kiintymystä kaikkia Voroxeja kohtaan ja haluaa kostaa Bara Magnan Voroxien kohtelun.

Varusteet Muokkaa

Kabrualla on muiden Voroxien tavoin pistinhäntä. Hänellä on myös räjähteleviä ammuksia ampuva ase.

Esiintymiset Muokkaa

Kanoniset

Novellit ja jatkotarinat
Epäkanoniset

Ei epäkanonisia esiintymisiä