FANDOM

“Yhtenäisyys voidaan myrkyttää...”
Teridax, Valon naamio
Lerahk
Lerahk
Rahkshi
Voima
Myrkky
Välineet
Myrkyn sauva
Tilanne
Jotkut yksilöt tuhoutuneet

Lerahkit ovat myrkyn Rahksheja. Lerahk syntyy kun Kraata Ye altistuu sähköiselle protodermikselle ja kuolee muuttuen elottomaksi haarniskaksi. Tästä haarniskasta tulee Rahkshi joka toimii kun toinen samanlainan Kraata Ye menee sen sisään ja alkaa ohjaamaan haarniskaa.

Historia Muokkaa

MNOG2 Lerahk

Lerahk varjossa MNOLG: The Final Chroniclessä

Mata NuiMuokkaa

Makuta Teridax loi Mata Nuille kuusi Rahkshia joiden tehtävänä oli estää Valon Toan tuleminen. Teridax antroi Lerahkille tehtävän myrkyttää Matoranien Yhtenäisyys.

KyvytMuokkaa

  • Taidot: Lerahkit eivät ole kovin älykkäitä mutta ne ovat sitkeitä jäljittäjiä.
  • Voimat: Lerahkit hallitsevat myrkkyä. Ne voivat myrkyttää mitätahansa sauvoillaan tai käsillään. Lerahkit kuten muut Rahkshi-lajit osaavat lentää.

Varusteet Muokkaa

Myrkkysauva

Myrkyn sauvan pää

Lerahkit kantavat aseinaan Myrkyn sauvoja, joiden kautta ne kanavoivat Myrkkyvoimiaan. Lerahkien lentäessä sauvan päistä tulee työntöenergiaa. Lerahkit käyttävät sauvoja myös lähitaisteluihin. Myrkyn sauvat syntyvät sitä kantavan Rahkshin mukana.

Setti-infoa Muokkaa

Lerahk julkaistiin settinä kesällä 2003. Setti sisälsi 45 osaa, mukanaan myrkyn Kraata. Sen pystyi yhdistämään Turahkiin ja Kurahkiin tehdäkseen Rahkshi Kaita Zanin. Kanisteri sisälsi osat ja mini CD-levyn, jonka hahmot olivat Lerahk ja Takanuva.

Triviaa Muokkaa

EsiintymisetMuokkaa

KirjatMuokkaa

SarjakuvatMuokkaa

Muut kanoonisetMuokkaa

EpäkanoonisetMuokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa