Bioarkistot
Advertisement

Lesovikkin vastarintatiimi on Toa Imperiumin tasku-ulottuvuudessa toiminut vastarintaryhmä Toa Tuyetin hirmuhallintoa vastaan. Vastarintatiimi syntyi Lesovikkin ajatuksesta kun hän vastusti Tuyetin johtamistapoja. Tiimillä oli päämaja Po-Metrussa. Kun Takanuva saapui Imperiumin ulottuvuuteen hän vapautti Dumen arkistoissa jossa Teridax, Kojol ja Krika olivat. He antoivat hänelle tehtäväksi hakea Vahi makutoille. Hakiessaan Vahia Bomongalta ja Kualusilta hän tapasi Lesovikkin joka oli tullut hakemaan Vahia ja liittyi Vastarintaryhmään. Ryhmä hyökkäsi Coliseumille Takanuva sokaisi varjovoimillaan vartijat. Kaikki näytti menevän hyvin kunnes Raudan Toa teki rautakuuron joka tappoi Takuan. Samainen Raudan Toa murskasi myös Kojolin haarniskan ja Kojolin henki joutui Plasman Toan polttamaksi.

Itäisellä sisäänkäynnillä Primal tappoi Tahun, mutta Galin sattuessa paikalle Veden Toa teki Primalin päähn vesikuplan ja Metsäsätjä hukkui maalle. Toa Krakua teki Galiin ääniaallon jolloin Galin panssarinsa ja naamionsa hajosi kappaleiksi. Sen jälkeen Ahkmou tappoi kaatuneen Veden Toan Pohatun katsoessa kauhusta. Sen jälkeen Kopaka jäädytti Ahkmoun ja Onua löi Po-Matoranin palasiksi kynsillään.

Jäsenet[]

Advertisement