Bioarkistot
Advertisement

Lunchables-sarjakuvat ovat kolme Lunchables-ravintoloissa saatavilla ollutta BIONICLE-sarjakuvaa. Ne olivat osa Lunchablesin "Maxed Out" -kampanjaa. Kaikki kolme ovat Greg Farshteyn käsikirjoittamia ja Randy Elliotin piirtämiä.

Lunchables-sarjakuvat kertoivat Toa Metruista näiden etsiessä Mahtikiekkoja Metru Nuin saarelta. Ne kuvasivat kohtauksia Trial by Fire -kirjasta ja olivat ikään kuin Disks of Danger -sarjakuvan välikohtauksia.

Sarjakuva 1[]

Lunchables 1

Sarjakuvan 1 kansikuva

Toa Metrut Whenua ja Nuju kävelivät Onu-Metrun Arkistojen pohjakerroksissa. Whenuan mukaan Onu-Metrun Mahtikiekko oli jossain lähettyvillä. Kaksikko käveli käytävään, jossa oli lukuisia ovia. He päättivät kokeilla yhtä ovista. Nuju jäädytti oven lukon ja Whenua rikkoi sen Maanjäristysporillaan. Whenua avasi oven, ja Nuju huomautti, että jokin liikkui siellä. Jättimäinen Ussal-rapu otti heidät kiinni toisella saksistaan ja puristi heitä.

Sarjakuva 2[]

Lunchables 2

Sarjakuvan 2 kansikuva

Ga-Metrussa Toa Metrut Nokama ja Matau kävelivät kuivassa kanaalissa ja Nokama ihmetteli, mikä oli voinut tyhjentää kanaalin. He löysivät ohjauspyörän, jota joku oli kääntänyt niin, että Protodermis-virta estyi. Yhtäkkiä virta vapautui jälleen, syöksyi kohti Toia ja tempaisi nämä mukaansa. Nokama sai liikkeensä osittain hallintaan ja ihmetteli, missä Matau oli. Hän näki Mataun, mutta epäili, ehtisikö tämän luo ajoissa.

Sarjakuva 3[]

Lunchables 3

Sarjakuvan 3 kansikuva

Toa Metrut Vakama ja Onewa etsivät Ta-Metrusta alueen Mahtikiekkoa. Yhtäkkiä Morbuzakh-köynnöksiä syöksyi Onewaa kohti ja ne ottivat tämän kiinni. Vakama sanoi, että Morbuzakhit pitivät lämmöstä, ja ampui Onewaa pitelevään köynnökseen jäädyttävän Kanoka-kiekon. Onewa rikkoi jään päästen irti. Hän ja Vakama kävelivät pois huomaamatta, että lisää köynnöksiä oli heidän takanaan ja tavoitteli heitä.

Hahmot[]

Kuvat[]

Sarjakuva 1[]

Sarjakuva 2[]

Sarjakuva 3[]

Advertisement