FANDOM

Narmoto
Tulen suojelija setti
Henkilö
Laji Okotolainen
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Suojelija
Ryhmät Suojelijat
Kyvyt ja varusteet
Naamio Tulen suojelijanaamio
Välineet Liekkimiekat
Elementtitulitykki

Tulen suojelija on Okoton Tuliheimon kylänvanhin ja yksi kuudesta suojelijasta.

Elämäkerta Muokkaa

Tulen suojelija peri asemansa kylänvanhimpana edelliseltä sukupolvelta. Suojelijat, hän mukaanlukien, kokoontuivat Ajan temppeliin lausumaan Sankarien profetian tähtien asettuessa suoraan linjaan. Toat laskeutuivat taivaista Okotolle, ja Tulen suojelija johdatti väkensä Tahun laskeutumispaikalle. Tulen suojelija kertoi muistinsa menettäneelle Tahulle tämän kohtalosta. Keskustelun aikana kallohämähäkit hyökkäsivät, mutta Tahu kukisti ne vaivatta. Toan voimista hämmästyneenä Tulen suojelija kehotti Tahua seuraamaan häntä. He matkasivat viikkojen ajan Tulen alueen halki Kultaisen tulinaamion luo. Tahun noutaessa voimanaamiota Tulen suojelija jäi taistelemaan perässä seuranneita kallohämähäkkejä vastaan. Kallohämähäkit olivat jo vyörymässä hänen ylitseen, mutta Tahu pelasti hänet Kultaisesta naamiosta saamillaan voimilla.

Kyvyt Muokkaa

Tulen suojelija on viisas ja opastaa Toia tiedoillaan.

Varusteet Muokkaa

Tulen suojelija kantaa vuosituhansien aikana sukupolvelta toiselle kulkeutunutta Tulen suojelijanaamiota, jonka Ekimu aikoinaan takoi. Aseina hänellä on tulen elementistä voimansa saavat Liekkimiekat. Lisäksi Tulen suojelijalla on Elementtitulitykki, jolla voi kukistaa viholliset ja sytyttää esimerkiksi nuotion.

Kulissien takana Muokkaa

Tulen suojelija -malli julkaistiin tammikuussa 2015.

Esiintymiset Muokkaa

Kanoniset

Epäkanoniset

Ulkoisia linkkejä Muokkaa