FANDOM

Nuhvok Va
Nuhvok Va
Robotti
Luoja(t) Suuret olennot
Voimat Ei ole
Välineet Kynnet
Tilanne Unessa

Nuhvok Vait ovat Bohrok Vajoja, jotka luotiin auttamaan Nuhvokeja.

Historia Muokkaa

Suuret olennot loivat Nuhvok Vat auttamaan Nuhvokeja, puhdistamaan Mata Nuin, ja sitten palata alkuperäiselle paikalleen eli karuun joutomaahan. Luonnin tapahtuessa, Vait, muitten Bohrokien kanssa, laitettiin horrokseen, odottamaan aikaa herätä ja täyttää Kohtalonsa.

Myöhemmin, kun Toa Nuvat voittivat Bohrok-Kalit, Nuhvoak Vait, kuten muutkin Bohrokit palasivat pesäänsä horrokseen, odottaen aikaa, jolloin he voisivat tehdä kohtalonsa. Toa Nuvat, jotka aloittivat valmistelut Mata Nuin heräämiselle, palasivat Mata Nuin saarelle ja herättivät Bohrok-parvet. Bohrokit rupesivat puhdistamaan Mata Nuita ja tapasivat juuri paikalle teleportanneen Kardasin. Sen jälkeen, kun he voittivat, huolimatta monista menetetyksistä, Bohrokit ja Bohrok Vait onnistuivat saaren puhdistamiessa ja palasivat horrokseen pesäänsä.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Nuhvok Vat näkevät pimeässä. Niillä on keinotekoinen äly joten ne eivät tarvitse Kranaa mutta kantavat niitä siltä varalta jos Nuhvok hukkaa omansa.
  • Välineet: Nuhvok Vailla on aseinaan Kynnet joita ne käyttävät puolustamiseen, ei kaivamiseen kuten yleisesti luullaan.

Triviaa Muokkaa

  • Mata Nuin Matoranit ovat joskus nimittäneet Nuhvok Vaita "tunneliketuiksi".

Settitietoa Muokkaa

Nuhvok Va julkaistiin settinä keväällä 2002 yhdessä viiden muun Bohrok Van kanssa. Setti sisälsi mustan Kranan, Nuhvokin käyttämättömän Kranan. Sillä oli myös promojulkaisu Japanissa Kabaya-karkkien kanssa.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Sarjakuvat Muokkaa

Muut kanooniset Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa