Bioarkistot
Advertisement
Onu-Koron vaihtokilta
Zemyan Kauppa
Organisaatio/ryhmä
Tukikohta Onu-Koro (Aiemmin)
Johtaja(t) Tuntematon kiltamestari
Tavoite Käydä kauppaa
Liittolaiset Onua, Whenua, Onu-Matoranit
Viholliset Rahit
Tilanne Tuntematon

Onu-Koron vaihtokilta oli onu-korolainen vaihtajien järjestö.

Toiminta[]

Onu-Korolaiset lähettivät kauppakaravaaneja eri osiin Mata Nuita.

Sodan aikaiset ongelmat[]

Sodan aikana valokivi-kaivokset ehtyivät eikä kaivuutyötä voinut enää jatkaa ja työn alla ollut projekti, Le-Koron valtatie, keskeytyi.

Tämä haittasi myös vaihtokillan toimintaa sillä killan karavaanit eivät uskaltaneet matkata Le-Koroon.

Tämän kaiken lisäksi protodermis-suonet olivat ehtymässä ja oltiin törmätty lävitsepääsemättömään kivikerrokseen, eikä kilta näin ollen voinut vastata Po-Wahin protodermis kysyntään. Pelättiin jo markkina-alueen menetystä. Rahit olivat myös hyökänneet viime-aikaisten kuljetusten kimppuun ja ryöstäneet suuren osan protodermiksestä.

Vaihtokilta vaati Turaga Whenualta apua, ja Turaga lupasi yrittää suostutella Onepun antamaan muutaman osaston karavaanien suojaksi.

Vaihtokillan ongelmat ratkesivat kun Takua löysi reiän kivikerroksessa ja tien valokivikaivoksiin. Sillä silloin protodermistä löytyi taas vientiin ja karavaanit pääsivät Le-Koroon.

Valon naamio[]

Kun Valon Naamio löytyi Rahkshit hyökkäsivät Onu-Koroon ja Onu-Koro sortui taistelun tuoksinassa. Tämän voisi ajatella tehneen hallaa liiketoiminnalle. Varsinkin kun ottaa huomioon, että pian tämän jälkeen matoranit muuttivat Metru Nuille.

Killan nykytilanne on tuntematon.

Arvonimiä[]

Vaihtokiltamestari

Vaihtokillan kiltamestari.

  • Kiltamestari
  • Vaihtaja

Sopimuksia[]

  • Sopimuksia neljä kuuluisan Po-Korolaisen taiteilijan kanssa. Taiteilijat saivat Protodermistä ja Onu-Korolaiset kiveä.
  • Sopimuksia Ta-Wahissa. Onu-Korolaiset saivat soihtuja.

Jäsenet[]

Advertisement