FANDOM

“Hän suunnittelee ottavansa Pimeyden metsästäjät valtaansa, mutta ei koskaan tajua, että minun "taikuuteni" on paljon voimakkaampaa.”
The Shadowed One, Dark Hunters
"Loihtija"
Conjurer
Henkilö
Laji Tuntematon
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Tuntematon
Ammatti Kuningas (ennen), Pimeyden metsästäjä
Ryhmät Pimeyden metsästäjät
Kyvyt ja varusteet
Voimat Telekinesia, imemis-Rhotuka
Välineet Hajoitussauva, Rhotuka-laukaisin

"Silmänkääntäjä" (englanniksi Conjurer) on Pimeyden metsästäjä ja aiempi sotakuningas.

Elämäkerta Muokkaa

Silmänkääntäjä oli kauan sitten sotakuningas kaukaisella saarella, jossa hän sai valtaansa Matoran-ryhmän kehittyneen teknologiansa avulla jota hän kutsui "taikuudeksi", jota hän käytti temppuihin, jotka näyttivät mahdottomilta. Hän oli kuitenkin kykenemätön laajentamaan kuningaskuntaansa tai voimiaan, johtuen hänen seuraajiensa kykenemättömyydestä valloittaa saaria, joten kun The Shadowed One tarjosi hänelle mahdollisuuden liittyä Pimeyden Metsästäjiin, hän hyväksyi sen. Vaikka Metsästäjät tunsivatkin hänen "taikuutensa", hän jatkoi ylläpitääkseen mainettaan kulkurina yhteydessä voimiin joita ei voinut ymmärtää, hoitaen tehtäviä dramaattisella tyylillä mikä antoi silminnäkijöille ihmeltävää kuinka hän oli sen tehnyt.

Kuten monet, myös Silmänkääntäjä suunnittelee ottavansa Pimeyden Metsästäjät joskus haltuunsa. Hän inhoaa vettä tuntemattomista syistä. Silmänkääntäjä on tällä hetkellä koomassa yritettyään imeä itseensä Steltin Makutan voimat. The Shadowed One toivoo hänen oppineen arvokkaan läksyn.

Kun Teridax otti Matoran-universumin hallintaansa hänen tilanteestaan ei tiedetä.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Silmänkääntäjä on hyvä taistelija.
  • Kyvyt: Silmänkääntäjä hallitsee voimakkaita telekineettisiä voimia ja hän vihaa vettä jostain tuntemattomasta syystä.
  • Välineet: Silmänkääntäjä käyttää sauvaa jossa on hajotuksen voima (hän väittää omaavansa tämän voiman) . Hän voi myös ampua Rhotukoita jotka vievät vastustajan voimat Loihtijalle vähäksi aikaa.

Kulissien takana Muokkaa

  • Hahmon loi Stephen Ramberg.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa