FANDOM

Suukorak
Suukorak
Rahi-laji
Luoja Chirox
Elinympäristö Matoran-universumi (ennen), Spherus Magna
Voimat Elintoimintojensa hidastaminen lähelle nollaa, turrutus-Rhotuka
Tilanne Elinvoimainen

Suukorakit ovat Visorak-laji joka pitää korkealla metsästämisestä koska siellä ilma on harvaa ja kylmää.

Levinneisyys Muokkaa

Suukorakeja on tavattu ainakin Destralilla, Makutan Veljeskunnan tukikohdassa sekä Metru Nuilla kun Sidorak ja Roodaka valloittivat kaupungin. Kun Sidorak antoi Toa Vakamalle Visorakien komennon ja Sidorak kuoli järkiinsä tullut Vakama päätti antaa Metru Nuilla olleille Visorakeille käskyn lähteä Metru Nuilta ja kyseiset Visorakit ovat nyt vapaina jossain.

Kyvyt Muokkaa

  • Voimat: Suukorakien voimiin kuuluvat Hordika-myrkyn eritys, limaisten verkkojen kutominen sekä sähköä sisältävien Rhotukoiden ampuminen joka uhriin osuessaan estää tämän pakenimisen. Suukorakit voivat myös hidastaa elintoimintojaan lähelle nollaa jolloin ne on vaikea tappaa.
  • Välineet: Suukorakien välineitä ovat niiden leuat ja sähkö linko.

Settitietoa Muokkaa

Suukorak julkaistiin vuonna 2005 47-osaisena kanisterisettinä. Sen mukana tuli Rhotuka, joka pystyttiin laukaisemaan Rhotuka-laukaisimesta, jolloin se lensi korkealla. Suukorakista pystyy Boggarakin kanssa rakentamaan Myrkkylentäjän ja kaikista muista Visorakeista Zivonin.