Bioarkistot
Advertisement

Suuret Turnaukset järjestettiin kerran vuodessa Bara Magnassa Arena Magnan kentällä. Turnauksen voittanut Glatorian sai pyytää vuoden ajan parempaa palkkaa kuin muut Glatorianit.

Historiaa[]

Perustettuaan uuden yhteiskuntajärjestelmän, Bara Magnan asukkaat alkoivat jokavuosi järjestää Suuren turnauksen, jossa Glatorianit saisivat näyttää taitonsa. Heimot valmistautuivat turnaukseen järjestämällä taisteluita heimojen välillä ja harjoittamalla sekä antamalla Glatorianeille enemmän palkkaa ennen turnausta. Muutamia Agoreita eri kylistä lähetettiin kaupunkiin muutamia päiviä ennen turnausta valmistelemaan sitä Suureen turnaukseen.

Viimeisen Suuren turnauksen voitti Tarix, ja hän on nykyisin mestari.

Viimeiseksi jääneen turnauksen alussa, armeija Skralleja hyökkäsi Ateron kaupunkiin, jolloin Tarixin ja Strakkin välinen ottelu jouduttiin keskeyttämään koska Glatorianit koettivat puolustaa kaupunkia. Glatorianit voitettiin ja he joutuivat perääntymään jonka jälkeen kaupunki tuhoutui.

Tajunin hyökkäyksen jälkeen, Agorit hylkäsivät areenaottelujärjestelmän jolloin Suuri turnaus hylättiin.

Tiedetyt voittajat[]

Kulkuneuvosarja[]

Advertisement