FANDOM

Suva

Suva Metru Nuilla.

Suva on temppeli jolla on suuri rooli jokaisen Toan elämässä, joka on huomattu Metru Nuin Suuresta Temppelistä ja Mata Nuin Koro-kylien Suvista. Niiden pääasiallinen tehtävä on säilyttää Kanoheita joita Toa voi teleportata itselleen suvasta. Vain vähän tiedetään tästä mekanismista mutta tiedetään sentään sen verran että Kanohit ovat fysikaalisessa muodossa .

Mata NuiMuokkaa

Mata Nuilla on seitsemän Suvaa jotka sijaitsevat eri puolilla saarta. Alla on lista näistä Suvista.

Ta-Suva

Ta-Suva Valon Naamiossa.

Ta-SuvaMuokkaa

Ta-Suva

Ta-Suva.

Ta-Suva on Suva joka kuuluu Tahulle ja se on Ta-Korossa. Hänen Kanohinsa ja Kanohi Nuvansa säilytettiin siellä ennen kuin kuten myös hänen Nuva-symbolinsa, mutta kun Rahkshit tuhosivat Ta-Koron Suva tuhoutui.

Ga-SuvaMuokkaa

Ga-Suva

Ga-Suva.

Ga-Suva on Galin temppeli joka sijaitsee Ga-Korossa. Hänen Kanohinsa, Kanohi Nuvansa ja Nuva-smbolinsa sijaitsevat siellä.

Le-SuvaMuokkaa

Le-Suva

Le-Suva.

Le-Suva on Lewan temppeli joka sijaitsee Le-Korossa. Hänen Kanohinsa, Kanohi Nuvansa ja Nuva-symbolinsa sijaitsevat siellä.

Po-SuvaMuokkaa

Po-Suva

Onewa Po-Suvan luona.

Po-Suva on Pohatun temppeli joka sijaitsee Po-Korossa. Hänen Kanohinsa, Kanohi Nuvansa ja Nuva-symbolinsa sijaitsevat siellä.

Onu-SuvaMuokkaa

Onu-Suva

Onu-Suva.

Onu-Suva on Onuan temppeli joka sijaitsee Onu-Korossa. Hänen Kanohinsa, Kanohi Nuvansa ja Nuva-symbolinsa sijaitsevat siellä.

Ko-SuvaMuokkaa

Ko-Suva

Ko-Suva.

Ko-Suva on Kopakan temppeli joka sijaitsee Ko-Korossa. Hänen Kanohinsa, Kanohi Nuvansa ja Nuva-symbolinsa sijaitsevat siellä.

Suva KaitaMuokkaa

Suva Kaita sijaistee Kini-Nuilla.

Setti-infoa Muokkaa

Suvan voi rakentaa Toa Matan tai Toa Nuvan kanisterin kannesta.