FANDOM

Täyttymisen vaihtoehtoismaailma
Ei kuvaa
Paikka
Sijainti
Vaihtoehtoismaailma
Asukkaat
Monia
Tilanne
Olemassa

Täyttymisen vaihtoehtoismaailma on vaihtoehtoismaailma, jossa Matoran-universumin asukkaat eivät häirinneet Mata Nuin tehtävää.

Historiaa Muokkaa

Tässä vaihtoehtoismaailmassa Makutat eivät kapinoineet Mata Nuita vastaan ja tämä sai tehdä työtään rauhassa ja päätyi lopulta Bara Magnaan suorittamaan tehtäväänsä loppuun Labyrinttilaaksoon. Kun hän oli saapunut planeetalle muutamia Matoraneja, Toia ja muita lajeja Matoran-universumista meni Mata Nuin kehosta Spherus Magnan Bara Magnaan.

Kun Vezon fuusioitui Olmakiin hän päätyi tähän vaihtoehtoismaailmaan ja huomasi Agorien ja Matoranien työskentelevän yhdessä. Hänen luokseen tuli Agori Tarduk joka kysyi Vezonilta asioita. Vezon keskusteli hänen kanssaan ja he matkasivat jonkin aikaa ja päätyivät Tesaraan, missä oli paljon Toia korjaamassa metallista suojusta. Pian Miserix, Skakdit, Vortixxit ja Luunmetsästäjät hyökkäsivät ja Vezon yritti paeta Olmakin avulla, mutta epäonnistui. Eräs vangittu Suuri olento päätodellisuudesta jähmetti ajan hänen ympärillään ja otti häneen yhteyttä telepaattisesti. Vezon lupasi vapauttaa olennon, jos tämä päästäisi hänet menemään. Suuri olento suostui ja Vezon palasi päätodellisuuteen.

Maaperä ja ilmasto Muokkaa

Täyttymisen vaihtoehtoismaailmassa on lukuisia eri paikkoja. Spherus Magnan planeetta on ehjä, ja Bara Magnan alueella on aavikoita kuten normaalissakin ulottuvuudessa ennen. Nimeltä tiedetyt paikat:

Asukkaat Muokkaa

Älykkäät lajit Muokkaa

Eläimet Muokkaa

Esiintymiset Muokkaa

Novellit ja jatkotarinat Muokkaa