FANDOM

“Kaksi Agoria ratsastivat syvälle metsään. Oli hiljaista. Linnut eivät laulaneet täällä, jyrsijät eivät kipittäneet lehvillä levitetyn pohjan poikki etsimässä ateriaa. Se oli jonkinlainen puutarha, muttei elämän paikka.”
— Kertoja, Riddle of the Great Beings
Terien metsä
Ei kuvaa
Paikka
Sijainti
Asukkaat
Ei tiedossa
Tilanne
Osittain palanut

Terien metsä on mystinen paikka Bara Magnassa.

Sijainti Muokkaa

Terien metsä sijaitsee Bara Magnan pohjoisosassa, Valkokvartsivuorista pohjoiseen.

Historiaa Muokkaa

Elementtilordien luomisen jälkeen metsästä tuli yksi Viidakon Elementtilordin hallitsemista alueista. Hän yhdisti monia Ytimen sodassa taistelleita sotilaita puihin, minkä seurauksena osa heistä jäi miekat kädessä puoliksi puiden ulkopuolelle. Metsä sai tuosta nykyisen nimensä, "Terien metsä".

Rikkoutumisen seurauksena Spherus Magna hajosi osiin ja Terien metsä jäi muiden lähialueidensa kanssa Bara Magnan alueelle, josta muodostui oma planeettansa.

Agorit, Kirbold, Tarduk ja Crotesius saapuivat jokin aika sitten tähän metsään etsiessään Punaista tähteä. Kirbold ei halunnut mennä metsään joten hän kääntyi takaisinpäin jättäen kaksikon jatkamaan matkaansa. Viidakon Elementtilordi saapui ja vangitsi heidät puihin. Hän laittoi Tardukin vanginneet oksat vapauttamaan hänet, koska tämä oli Viidakko-Agori. Pian Kirbold palasi soihdun kanssa ja poltettuaan Crotesiuksen vanginneet oksat heitti soihdun Elementtilordin jalkojen juurelle, sytyttäen tulipalon hänen ympärilleen. Sitten kolme Agoria pakenivat metsästä Elementtilordin yrittäessä sammuttaa liekit.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa

Novellit ja jatkotarinat Muokkaa