FANDOM

Toa Nuva -mainospelit on kuuden Flash-muotoisen minipelin kokoelma. Siinä on yksi peli kustakin Toa Nuvasta. Pelit julkaistiin Valon Naamio -elokuvaa mainostaneella CD-levyllä, jota jaettiin LEGOLAND-puistoissa.

Lava SurfingMuokkaa

Tahun peli, jossa laavalautaillaan ohjaten Tahu Nuvaa. Pelihahmo liikkuu automaattisesti, ja pelaaja voi siirtää tätä sivulle ja säädellä nopeutta. Tarkoituksena on varoa esteitä ja kerätä Nuva-symboleita.

Forest Flyer Muokkaa

Lewan peli, jossa ohjataan nuolinäppäimillä Ilman Toa Nuvaa joka lentää Le-Koron yläpuolella Ilmakatanoillaan. Kun Lewa on mennyt väistänyt pilveä hän saa sata pistettä pistetaulukkoon. Tätä jatkuu niin kauan kunnes Lewa on menettänyt kaikki elämänsä.

Kopaka's Ice Trail Muokkaa

Kopakan peli, jossa pitää seurata Jallerilla Kopakan jälkiä samalla välttäen putoamista rotkoihin. Pelissä on neljä tasoa.

Onua's Memory Challenge Muokkaa

Onuan peli, jossa on tarkoitus painaa Toa Nuvien Symboleita järjestyksessä. Kun Symboli vilkkuu, sitä pitää painaa. Sen jälkeen vilkkuvien määrä kasvaa aina yhdellä. Peli jatkuu kunnes painat väärää symbolia ja häviät.

Pohatu's Matching Pairs Muokkaa

Pohatun peli, jossa on tarkoitus etsiä pareja. Peli laskee aikaa ja nostettujen kuvien määrää.

Gali Nuva's Rapid Descent Muokkaa

Galin peli, jossa on laskeudutaan Gali Nuvalla. Pelihahmoa ohjaillaan sivuille ja ylös. Tarkoituksena on laskeutua keltaiselle viivalle. Häviät, jos osut kiveen, voimasi loppuvat tai laskeudut liian vauhdikaasti viivalle. Pelissä on viisi tasoa.

Linkit Muokkaa

Pelaa Lava Surving peliä

Pelaa Forest Flyer peliä

Pelaa Kopaka's Ice Trail peliä

Pelaa Onua's Memory Challenge peliä

Pelaa Pohatu's Matching Pairs peliä

Pelaa Gali Nuva's Rapid Descent peliä