Bioarkistot
Advertisement
Tuhkakarhu
Tuhkakarhu Graalok
Rahi-laji
Luoja {{{luoja}}}
Elinympäristö {{{elinympäristö}}}
Voimat {{{voimat}}}
Tilanne Ei tiedossa

Tuhkakarhu on iso Rahi-laji jota tavataan Le-Wahissa. Metru Nuilla niitä eli Po-Metrussa, jossa ne jakoivat alueensa muiden isojen Rahien, kuten Kikanalojen, kanssa. Ne ovat kaksi tai kolme kertaa Matoraneja suurempia ja todella voimakkaita. Niillä on suuri kita ja todella terävät, kuolettavat kynnet, jotka ovat niiden pääase. Ne ovat rauhaa rakastavia mutta puolustavat alueitaan kun niitä uhataan.

Graalok[]

Graalok on naispuolinen Tuhkakarhu, joka eli Le-Wahissa. Metru Nuilla, häntä pidettiin Arkistoissa, mutta hän pakeni Suuren Mullistuksen aikana, vain joutuakseen Visorakien haavoittamaksi. Toa Metrut paransivat hänet, ja hän lähti yläpuolella olevalle Mata Nuin saarelle. Tuhat vuotta myöhemmin, Teridax saastutti Graalokin tekemään mitä hän käski, mutta Lewa vapautti hänet Saastuneesta Kanohista. Sittemmin, kaksikolle kehittyi erityinen yhteys. Etsiessään seitsemättä Toaa, Takua, Jaller ja Pewku törmäsivät Graalokiin, joka puolusti reviiriään raivoisasti häiritsijöiltä. Jaller yritti hillitä häntä, mutta se oli Lewa, joka lopulta pysäytti hänet. Sen jälkeen, Graalokista ei olla kuultu tai nähty mitään.

Kulissien takana[]

Tuhkakarhu-niminen Rahi esiintyi BIONICLE: Valon naamio -elokuvassa, mutta siitä ei ollut settiä. Eläin piti suunnitella tyhjästä. Ohjaaja David Molina hoiti suurimman osan sen suunnittelusta. Tuhkakarhun päässä hän leikitteli Lewa Nuvan naamion muodoilla.[1]

Esiintymiset[]

Lähteet[]

  1. BIONICLE: Valon naamio -DVD:n kommenttiraita.
Advertisement