FANDOM

Varjovarastaja
Shadow Stealer
Henkilö
Laji Tuntematon
Sukupuoli Mies
Elämäkerralliset tiedot
Tilanne Elossa
Ammatti Pimeyden metsästäjä
Ryhmät Artakhan käsi (ennen), Pimeyden metsästäjät
Kyvyt ja varusteet
Voimat Varjon imentä, varjosiirtyminen
Välineet Terät

Varjonviejä (englanniksi Shadow Stealer) on epätavallinen Pimeyden metsästäjä, sillä hän vihaa muita metsästäjiä.

ElämäkertaMuokkaa

Varjonviejä on vanha ja muinainen olento. Hän oli sankari kauan ennen ensimmäistäkään Toaa. Hän oli Artakhan Käden jäsen, mikä oli Mata Nuin ritarikunnan edeltäjä.

Artakhan käden hajottua Varjonviejä liittyi Pimeyden metsästäjiin etsiessään tarkoitusta elämälleen. Hän tappoi Metsästäjiä jotka eivät tehneet töitään hyvin, koska vihasi muita Pimeyden metsästäjiä. Hänen ensimmäinen tehtävänsä oli kaukana Odinasta ja tehtävän suorittamiseen olisi kulunut vuosia, mutta Varjonviejä palasi muutamassa päivässä. Hän rupesi sen jälkeen etsimään Varjottua kohdatakseen hänet, vaikka Varjotulla ei ole yhtään ideaa miksei Varjovarastaja ole kohdannut häntä jo nyt.

Varjonviejä ei ehtinyt takaisin Odinalle, sillä Suuren hengen robotti tuhoutui ja Makuta Teridax kuoli. Hän lähti Spherus Magnalle.

Kyvyt Muokkaa

  • Voimat: Varjonviejä pystyy imemään Varjoa ja muuttamaan sen energiaksi. Se tekee hänestä suuren uhan Makutoilla ja Makutain veljeskunnalle. Hän pystyy myös teleporttaamaan.
  • Välineet: Miekat.

Kulissien takana Muokkaa

Varjovarastajan loi Aaron Cassity LEGO Magazine Dark Hunter Building Contestiin ja sille antoi tarinan ja roolin kirjaan Dark Hunters Greg Farshtey.

Esiintymiset Muokkaa

Kirjat Muokkaa