FANDOM

Vohtarak
Vohtarak
Rahi-laji
Luoja Chirox
Elinympäristö Matoran-universumi (ennen), Spherus Magna
Voimat Raivopääsyöksyt, Kipu-Rhotuka
Tilanne Elinvoimainen

Vohtarakit ovat Visorak laji, joista osa oli todella ahkeria. Metru Nuin valloittaneet Vohtarakit oliva lojaaleja Sidorakille ja tekivät kaiken mitä hän käski.

Historia Muokkaa

Vohtarakit loi Makuta Chirox kuten muutkin visorakit Visorakilla. Kokeillakseen luomuksiensa tuhovoimaa Chirox lähetti Visorakit Tobdukin lajin kylään ja nimesi saaren Visorakiksi.

Levinneisyys Muokkaa

Vohtarak BH

Kaksi Vohtarakia Bionicle Heroesissa

Vohtarakeja on tiettävästi tavattu Metru Nuilla ja niitä on ainakin Destralilla. Toa Hordika Vakama, joka johti Visorak laumoja Metru Nuilla antoi Visorakeille käskyn lähteä Metru Nuilta.

Esiintymiset pelessä Muokkaa

Rhotuka Spinner Challenge

Vohtarakin pystyi valitsemaan käytettäväkseen muita käyttäjiä vastaan. Pelissä taisteltiin vain Rhotuka-Laukaisimilla.

BIONICLE Heroes

Vohtarak on yksi pelin vihollisista. Vohtarak voi hypätä, ampua Rhotukoita ja olla näkymätön. Vohtarak on mukana alusta asti ja on heikoin vihollinen pelissä. Vohtarak voi ilmestyä suoraan tai laskeutua verkkoa pitkin. Vohtarak katoaa jo 5:n tason jälkeen eikä ole enää vihollisena. Vohtarak on myös Bonus Level 1:ssä, jossa on tarkoitus tuhota mahdollisimman monta vohtarakia 2 minuutissa. Vohtarakin voi myös saada hahmonäyttelyyn saamalla kaikki viisi hopeista kanisteria Scorched Earth-tasosta. Palkinto-kammiossa on vohtarakin tiedot ja paljon muuta.

Kyvyt Muokkaa

RSC Vohtarak
  • Voimat: Kuten muutkin Visorak-lajit, Vohtarakien Rhotukoissa on halvaannuttamaa myrkkyä joka tekee kohteesta tai uhasta liikkumattoman. Vaikka Vohtarakeille ei annettu tulen-elementtiä niiden Rhotukat voivat silti tehdä kivuliaan tunteen ettei uhri voi keskittyä mihinkään muuhun asiaan. Aina agressiivisina Vohtarakit voivat taistelun tuoksinnassa kovettaa niiden panssarin jolloin niille ei tapahdu mitään harmia. Vohtarakit kuten muutkin Visorakit erittävät Hordika-myrkkyä ja pystyvät kutomaan tahmeita Verkkoja.
  • Välineet: Vohtarakien välineet ovat niiden sakset sekä leuat.

Setti-infoa Muokkaa

Vohtarak julkaistiin talvella 2005 yhtenä Visorakeista. Vohtarakin päätä painamala sen sakset menevät kiinni. Rhotuka laukaistaan Rhotuka-laukaisimella. Vohtarakista voi rakentaa kaikkien muiden visorakkien kanssa Zivonin.