BIONICLE Wiki
Advertisement
„Ha csak az a hír járja,hogy a közelben van,máris leáll a teljes tengeri közlekedés”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Amphibax egy könyörtelen Sötét Vadász,aki tengeri küldetésekre specializálódott.

Életrajz[]

Mielőtt a Vadászok tagja lett volna,Amphibax a tengereket járta,és Ehlek seregében szolgált,még a Barrakik száműzetése előtt. Miután Ehleket a Verembe zárták,Amphibax elindult megkeresni,és a vándorlás során elvesztette az egyik kezét.

Miután a Sötét Vadászok bevették maguk közé,tengeri küldetésekre küldték,ami főleg abból állt,hogy a Makuta Testvériség hajóit támadta meg,esetleg Matorán szigeteket rohamozott meg. Utolsó ismert küldetése a Pirakák megfigyelése volt Voya Nui környékén. Nem tudott a Barrakikról,se Mahri Nuiról a sziget alatt,mivel csak a felszínnel foglalkozott. Amint Voya Nui visszatért eredeti helyére,a Déli Kontinens közepébe,Amphibax visszatért Odinára,és várta a következő megbízatást.

Mikor Teridax átvette az uralmat a Matorán Univerzum fölött,egy seregnyi Rahkshit küldött Odina és a Vadászok elpusztítására,de addigra már Xiára települtek,ahol felépítették új bázisukat.

Miután Teridax meghalt,Amphibax és a többi túlélő Spherus Magnára vándorolt,ahol új életet kezdtek.

Képességek és Jellemvonások[]

Amphibax kegyetlensége felér egy Takea cápáéval,gondolkodása egy rablóé. Az Árnyékos első számú embere vízi küldetésekhez.

Amphibax jó úszó a tengereken is,képes nagy mélységekben sokáig kitartani. Szárazföldön ügyesen mászik fára,és gyors futó. Jó hallása és látása van.

Eszközök

Amphibax elvesztett karja helyére tüskés korbácsot erősített,a másik keze karmokban végződik.

Érdekességek[]

  • Amphibaxot Wily Reese építette meg.
  • A legtöbb Sötét Vadásszal ellentétben Amphibax neve nem kódnév,hanem az ő eredeti neve.

Megjelenések[]

  • BIONICLE: Sötét Vadászok
  • BIONICLE Kibővített enciklopédia
  • BIONICLE :Makuta útmutatója az univerzumról
Advertisement