BIONICLE Wiki
Advertisement
„A Sötét Vadászok fölötti hatalomra áhítozik,nem tudva,hogy az én varázserőm felülmúlja az övét…messze felülmúlja.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

„Bűvész” egy becsvágyó Sötét Vadász.

Életrajz[]

Set Bűvész

Bűvész

Bűvész valaha erőkkel látta el egy távoli sziget matoránjait fejlett technológiát alkalmazva,amit varázslatnak nevezett. Ezt nagy tettek megvalósítására használta,melyek azelőtt lehetetlennek tűntek,így harcos király lett a földön. Ám képtelen volt növelni a birodalmát és erejét,mivel a követői nem voltak elég erősek már földek meghódítására. Ezért mikor az Árnyékos felajánlotta neki,hogy csatlakozzon a Sötét Vadászokhoz,gyorsan elfogadta az ajánlatot.

Habár a módszerei már ismertek voltak a Vadászok előtt,tovább építette hírnevét,misztikus erőkkel állt kapcsolatban,és drámai módon teljesítette küldetéseit,összezavarva másokat,ezáltal azok nem tudták,miként hajtotta végre őket. Mint sokan mások,ő is a Sötét Vadászok fölötti uralomra vágyik. Jelenleg kómában van,miután megpróbálta elszívni Stlet Makutájának erejét a Rhotukája segítségével,ám nem bírta az erőt,így túlterhelte vele magát.

Képességek és Jellemvonások[]

Bűvész erőteljes mentális erőkkel bír. Rhotukája képes ideiglenesen elszívni mások erejét,és azt a saját testébe szivárgotatni,habár ezen erő csupán meghatározott mennyiségét képes használni. Erősen gyűlöli a vizet.

Eszközök

Bűvész egy dezintegráló botot hord magával,és van egy Rhotuka kilövője is.

Érdekességek[]

  • Bűvészt Stephen Ramberg alkotta meg.

Megjelenések[]

  • BIONICLE:Kibővített enciklopédia
Advertisement