BIONICLE Wiki
Advertisement
„A mérhetetlen ereje ellenére mindig megvan rá az esély,hogy a bajtársai egyszer összefognak ellene,és megpróbálnak végezni vele.”
-Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Eliminátor egy Sötét Vadász,akinek elsődleges feladata az alkalmatlannak vélt Sötét Vadászok kiiktatása.

Életrajz[]

Nagyjából 1000 évvel ezelőtt Makuta Teridax felbérelte Eliminátort,Nidhikit és Krekkát,hogy szolgálják őt Metru Nuin. Dume Turaga álcájában Teridax elküldte a Toa Mangai tagjait a szigetvároson kívülre különféle küldetésekre,ahol Eliminátor végezhetett velük. Az egyik ilyen küldetésben érintett volt két Toa Mangai és egy korábbi krónikás,Kodan. A tengerparti átjárónál Eliminátor megölte őket,másodszorra Toa Nahot,és végül Kodant is. A mészárlás után hátrahagyta az egyik Toa Kakama Kanohiját.

Eliminátor később új feladatot kapott,ezúttal a saját szervezetétől. Meg kellett ölnie egy elbukott Sötét Vadászt. Ha egy Sötét Vadász kudarcot vallott,Eliminátor feladata volt felkutatni és megölni őt,és végrehajtani helyette a küldetést. Emiatt a többi Sötét Vadász kerüli és megveti őt. Ez a gyűlölet akkora méretű,hogy az Árnyékos távol tartotta őt Odinától,attól tartva,hogy a társai egyszer végeznek vele.

Miután a Nagy Szellem Robot súlyosan megrongálódott,és Teridax meghalt,Eliminátor a Matorán Univerzum többi túlélőjével együtt az újraalakult Spherus Magnára menekült.

Képességek és Jellemvonások[]

Eliminátor nagyon gyors,és mozgékony. Képek árnyékokat vonzani a testéhez,így sötétebb területeken alig venni észre.

Eszközök

Eliminátor négy Kanoka kilövőt,amelyekből akarata szerint lőhet korongokat. Emellett képes kombinálni és így hasznosítani erőit,kibocsátva a létrejött energiát fénysugár formájában a borotvaéles pengéin keresztül.

Érdekességek[]

  • Eliminátort Rob Drabkowski építette meg.
  • Eliminátor arcán úgy tűnik,mintha egy Kranát viselne,de valójában ezek a természetes vonásai.

Megjelenések[]

  • BIONICLE: Sötét Vadászok
  • BIONICLE Kibővített enciklopédia
Advertisement