BIONICLE Wiki
Advertisement

„Vészhelyzet! A Tűz védelmezőjét megtámadta az olvadt lávatóból kiemelkedő Koponyapók! Ez a strapabíró, sokféleképpen beállítható figura teljesen fel van szerelve a legádázabb csatára is, ezért hát vágj vissza a lángkardokkal és nyiss tüzet a gyorstüzelő Elemi tűzágyúval! Le kell győznöd a tolvajkodó behatolót, mielőtt az letéphetné a védelmező maszkját!”
http://www.LEGO.com/hu-hu/BIONICLE

Narmoto a Tűz Védelmezője és vezetője a falusiak, akik tartózkodtak a vulkáni régió Okoto.

Életrajz[]

Az első 3 megjelent webizódok, Narmoto úgy tűnik, hogy egy fiatal fiú, akinek ő tanítja a Próféciát Hősök. Találkozik Tahu mikor landol, és figyeli őt a vereség három Koponyapókok nélküle, hogy tudnának róla. Ő vezeti Tahunak a legnagyobb vulkánja Okoto megtalálni az Arany Tűzmaszk után.

Hatalmakkal és berendezések[]

Narmoto visel egy speciális elemi Tűzmaszk, öröklődött nemzedékről nemzedékre. Ő forgat egy pár láng kard támadó és védekező, és a körülötte. Ő is hordoz egy elementáris tűz fegyverét, melyet esetenként tulajdonít a vállát, amikor szükséges.

Állítsa információ[]

A Tűz Védelmezőjának sor elején megjelent 2015. A beállított számú volt, 70783 tartalmazott 63 darab. A szett tartalmazza mind a Tűz Védelmezőjának és a Koponyapók.

Védelmezőjek(kilátás|szerkesztés)
NarmotoKivodaVizunaNilkuuKorgotIzotor
Advertisement