BIONICLE Wiki
Advertisement
„Megbízhatatlan,kegyetlen,őrült. De ezek csak azok a tulajdonságok,amikre szüksége van egy Sötét Vadásznak.”
- Az Árnyékos,Sötét Vadászok

Prototípus egy Sötét Vadász.

Életrajz[]

A Nagy Kataklizma előtt sok évvel egy Sötét Vadász megtalálta a Fúziós lándzsát. Elhatározta,hogy teszteli,ezért keresett egy Föld és egy Tűz Toát. Rajtuk próbálta ki a fegyvert,de a megölésük helyett egybeolvasztotta őket örökre.

A lény hatalmas balhét rendezett,és eltűnt. Több száz évvel később egy csapat Sötét Vadász rátalált egy mocsárban. Az életereje valahogyan összeforrt a páncéljával,ami súlyosan sérült,ezért a Vadászok megjavították,és visszavitték a lényt az Árnyékosnak,aki gyorsan meggyőzte az őrült,kegyetlen teremtményt,hogy csatlakozzon a szervezethez,és a Prototípus nevet adta neki.

Prototípus az Árnyékos erődjének egyik őre volt,habár Vezok könnyedén átverte,amikor azt hazudta neki,hogy Zaktan áruló,és menjen a sziget másik végébe figyelmeztetni az Árnyékost(aki valójában az általa őrzött erődben volt)

Teridax halála után Prototípus Spherus Magnára vándorolt.

Képességek és Jellemvonások[]

Prototípus képes egy Föld és egy Tűz Toa erejével bánni,habár gyengébb a hatalma az elemek fölött. Az évek során a szerves részei majdnem teljesen eltűntek,így inkább gép már,mint élőlény. A páncélja rendkívül kemény,ehhez kapcsolódik az életereje is,ezért nagyon nehéz súlyos sebet ejteni rajta. Az Árnyékos céltáblának használja,ha éppen nem küldetést teljesít:ha egy kezdő Sötét Vadász túléli a találkozást Prototípussal,beléphet a szervezetbe.

Eszközök

Prototípusnak erőteljes karmai vannak a lábán, és a kezein.

Érdekességek[]

  • Prototípust Alex Munroe építette meg.

Megjelenések[]

  • BIONICLE Legendák 4:A gonosz hagyatéka
  • BIONICLE: Sötét Vadászok
  • BIONICLE Kibővített enciklopédia
Advertisement