Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Niczego się nie nauczyliście? Jeśli będziecie działać osobno, zniszczy was!"
Ekimu, Kuźnia Twórcy Masek
Łupacz Czaszek
Łupacz Czaszek
Armia Czaszek
Broń Haczykowate Topory, Kolce Zagłady
Moce Pochłanianie energii
Status Żywy
Miejsce pobytu Miasto Twórców Masek

Łupacz Czaszek jest sługusem Kulty, dawniej strzegącym wejścia Wielkiej Kuźni.

Biografia[]

Łupacz Czaszek został stworzony przez Władcę Czaszek Kultę z woli Makuty i objął stanowisko poddowódcy Armii Czaszek. Po najechaniu Miasta Twórców Masek przez mroczne siły Kulty, Władca Czaszek rozkazał Łupaczowi strzec wejścia do Wielkiej Kuźni, podczas gdy on sam miał zamiar zniszczyć tam Maskę Kreacji Ekimu.

Episode 17 Title Card

Łupacz Czaszek z maską Władcy Ziemi

Gdy pod bramy Kuźni przybyli Toa i przebudzony przez nich Ekimu, Łupacz Czaszek odrzucił Tahu i Kopakę, którzy zaszarżowali na niego, to samo zrobił z Onuą, który ruszył do ataku zaraz po swoich pokonanych kompanach. Łupacz Czaszek zdarł wtedy maskę Władcy Ziemi i przywdział ją na twarz, wysysając z niej moc. Ekimu przypomniał Toa, że muszą pracować razem i wtedy cała drużyna wspólnie zaszarżowała na strażnika. Nie mogąc zatrzymać ich siły, pokonany Łupacz Czaszek został pozbawiony maski i odrzucony w głąb Kuźni.

Niedługo potem Obrońcy odnaleźli ciała Kulty oraz Łupacza Czaszek i umieścili je w krypcie, oznajmiając, że nie będą oni stanowić zagrożenia bez swoich masek. Jakiś czas później, pod nieobecność Ekimu i Toa w Mieście Twórców Masek, przysłany przez Makutę Pająk Śmierci uwolnił Kultę z krypty, Władca Czaszek postanowił jednak uciec w pojedynkę, pozostawiając Łupacza Czaszek samego w celi.

Cechy i umiejętności[]

Łupacz Czaszek z maską

Łupacz Czaszek po przywdzianiu maski Onuy

Łupacz Czaszek cechuje się ogromną siłą. Mroczna moc Kulty silnie pulsuje w jego kościach i czyni go największym mocarzem wśród dowódców Armii Czaszek. Potrafi wydobywać moce żywiołów z masek.

Uzbrojenie[]

Łupacz dzierży dwa Haczykowate Topory, których używa do odbierania masek innym istotom. Jest także wyposażony w Kolce Zagłady na barkach, mogące przebić się przez nawet najtwardszy pancerz.

Informacje o zestawie[]

Łupacz Czaszek został wydany jako jeden ze średnich zestawów w drugiej połowie 2015 roku. Zawierał 72 części, w tym częściowo pozbawioną mocy Złotą Maskę Ziemi. Dzięki mechanizmowi umieszczonemu na plecach, Łupacz Czaszek może uderzać rękoma z lewej i prawej strony lub jednocześnie z obu stron. Po naciśnięciu tyłu głowy, można wystrzelić jego maskę.

Pojawienia[]

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Magazyny

Inne

Promocyjne

Animacje

Zwiastuny

Seriale TV

Gry wideo

Reklamy

  • Reklama Bitwy o Maskę Kreacji (NK)

Linki zewnętrzne[]

Advertisement