FANDOM

"W Ga-Koro nasza Ściana jest wysoko ponad nami... Wielki Całun z Gwiazd rozciąga się nad wyspą Mata Nui, która dryfuje po Nieskończonym Oceanie."
Nireta, Ostatnia Kronika
Ściana Gwiazd
Ściana Gwiazd
Miejsce
Położenie Nad Mata Nui (dawniej)
Status Istnieje
Ściana Gwiazd to nazwa nadana przez Matoran sferze niebieskiej nad Mata Nui.

Historia

MNOLGII Ga-Koro Hut Exterior

Obserwatorium Nixie

Ściana Gwiazd była odpowiednikiem Ściany Historii z Ta-Koro i Ściany Proroctwa z Ko-Koro. Matoranie, a w szczególności ga-matorańskie astrolożki z Ga-Koro, zajmowały się przepowiadaniem przyszłości z konstelacji, przez które przelatywała Czerwona Gwiazda. Oprócz tego, nawigatorki takie jak Nireta używały Ściany Gwiazd do tworzenia map.

W czasach przybycia Toa Mata na wyspę, Av-Matoranin Takua często obserwował Ścianę Gwiazd przez Wielki Teleskop, aby zobaczyć wydarzenia, które miały się dopiero rozegrać na Mata Nui.

Po ataku Bohrok-Kal, Ga-Matoranka Nixie zajmowała się badaniem Ściany Gwiazd w swoim obserwatorium, starając się zinterpretować przepowiednię zwiastującą nadejście Siódmego Toa. Kiedy Hahli, Czempionka Kolhii Ga-Koro, dostarczyła Nixie Kryształ Czystości ze świątyni, Ga-Matoranka zmieniła wzór, którym się posługiwała, używając liczby siedem jako podstawowej wartości, zamiast szóstki.

Pojawienia