FANDOM

"Na tych ścianach i tabliczkach spisano wielkie Proroctwa. Aby zrozumieć choćby ich maleńki fragment, należy poświęcić wiele lat, oddając się medytacji i wnikliwej deszyfracji."
Jaa, Mata Nui Online Game
Ściana Proroctwa
Wall Of Prophecy
Miejsce
Położenie Sanktuarium Ko-Koro
Status Zniszczona
Ściana Proroctwa była ogromną ścianą wykonaną z lodu, która zawierała liczne przepowiednie dotyczące przyszłości. Mieściła się w Sanktuarium Ko-Koro w regionie Ko-Wahi wyspy Mata Nui.

Historia

MNOLG Sanctum Seeking

Turaga Nuju i Matoro przy Ścianie Proroctwa

Wielu Ko-Matoran gromadziło się przy Ścianie, aby odszyfrować zapisane na niej proroctwa. Proces odczytywania przepowiedni nazywali Poszukiwaniem. Ścianę Proroctwa odwiedził Av-Matoranin Takua podczas swojej podróży po Mata Nui, przybyła tu także Ga-Matoranka Hahli w trakcie Turnieju Kolhii.

Kiedy Bohroki zniszczyły Sanktuarium w ramach przygotowań wyspy na przebudzenie Wielkiego Ducha, Ściana Proroctwa została zniszczona razem z nim.

Ciekawostki

  • Jeden z napisów w języku matorańskim umieszczonych na Ścianie Proroctwa głosi: „Co otrzymasz, gdy pomnożysz sześć przez dziewięć?” Jest to nawiązanie do cyklu książek Douglasa Adamsa Autostopem przez Galaktykę.
  • W innym miejscu jest napisane Made by Lego... produktion ag. ch. 5380 baai. Switzerland. Distributed by the Lego Group DK. 6180 ?illund. Denmark C2001 Lego Group. Brakujący znak (?) jest zasłonięty przez pochodnię, lecz najprawdopodobniej jest to B, tworząc słowo Billund, czyli siedzibę LEGO w Danii.

Pojawienia