FANDOM

Śnieżki Huai
Huai Snowball Sling
Gra Matoran
Sprzęt Śnieżki
Lokalizacja Ko-Wahi

Śnieżki Huai to popularny sport z Ko-Koro.

Historia

Rzucanie Śnieżkami Huai było popularnym sportem w Ko-Koro, w którym uczestnicy rzucali w siebie śnieżkami, dopóki nie pozostał jeden gracz. Zwycięzcy tej konkurencji otrzymywali Miedzianą Maskę Zwycięstwa. Ko-Matoranin Kopeke wyróżniał się w tym sporcie. Gdy podróżował przez Ko-Koro podczas swych poszukiwań Kamieni Toa, Takua musiał zmierzyć się z mistrzami w Śnieżkach Huai.

Informacje o grze

Śnieżki Huai to minigra, w której gracz kontroluje czerwonego Matoranina rzucającego śnieżki w przeciwników, którymi są żółty, zielony i niebieski Matoranin. Gra ma miejsce na lodowym polu o kształcie diamentu z różnymi nieruchomymi głazami, pełniącymi rolę przeszkód. Im więcej Matoranie zostaną uderzeni śnieżkami, tym bardziej śnieg ich będzie pokrywał, aż w końcu zostaną uwięzieni w ogromnej kuli śnieżnej, tym samym zostają wyeliminowani z gry. Gdy zostanie tylko jeden Matoranin, gra dobiega końca, a ekran pokazuje zwycięzcę i punkty każdego gracza.

Gra została zdjęta z BIONICLE.com w 2003, ale wciąż można w nią zagrać w BIONICLE: Poszukiwania Toa i na Interaktywnej Płycie Demo.

Sterowanie

Huai Snowball Sling Gameplay

Rozgrywka

  • Myszka - rozpocznij grę
  • Spacja - rzuć śnieżkę w przód, ślizgaj się do tyłu
  • Strzałki - obróć się w odpowiednim kierunku

Ciekawostki

Pojawienia

Książki Multimedia

Przewodniki

Gry wideo

Płyty CD

Linki zewnętrzne