FANDOM

"Pośrodku polany, na tle nocnego nieba, wznosiła się Świątynia Czasu. Swym wyglądem przypominała olbrzymi metronom z długim wahadłem, które wydawało rytmiczny, tykający odgłos, w miarę jak kołysało się do przodu i do tyłu, wyrastając ze sklepienia świątyni."
— Narrator, Wyspa Zaginionych Masek
Świątynia Czasu
Temple of Time Exterior Animation
Miejsce
Położenie Region Dżungli
Status Nienaruszona
Świątynia Czasu jest najświętszym miejscem na Okoto.

Historia

Protectors Recite Prophecy of Heroes Animation

Wnętrze Świątyni

Świątynia Czasu to jedna z najstarszych budowli na wyspie, uznawana przez Okotan za miejsce święte. Kiedy podczas jednego z organizowanych na Okoto Festiwalu Masek sześć legendarnych Istot Żywiołów ukazało się Ekimu, Twórcy Masek, udał się on do świątyni razem z Obrońcami i użył tam Maski Czasu do ujrzenia przyszłości oraz ułożył Przepowiednię Bohaterów, zwiastującą nadejście Toa.

Tysiące lat później, gdy hordy Pająków Śmierci zaczęły nękać mieszkańców wyspy, sześcioro Obrońców plemion zebrało się w Świątyni Czasu, by wyrecytować Przepowiednię Bohaterów, którą ich poprzednicy usłyszeli od Ekimu po jego starciu z Makutą, kiedy znaleźli jego ciało w Czarnym Kraterze i przekazali ją swoim następcom. Niedługo potem, tak jak przepowiedziano, sześcioro Toa spadło z nieba na Okoto.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Inne

Powieści graficzne

Animacje

Seriale TV

Zobacz też