FANDOM

Świątynia Teraka
JTO Region of Earth
Miejsce
Status Nienaruszona
Położenie Region Ziemi

Świątynia Teraka to miejsce, w którym ukryto Złotą Maskę Jedności Ziemi. Jest poświęcone Terakowi, Istocie Ziemi.

Historia

Świątynia ta powstała wieki temu jako miejsce czci Teraka, jednej z siedmiu Istot Żywiołów Okoto. Na krótko przed pojedynkiem pomiędzy Ekimu a Makutą, do świątyni przybył Obrońca Ziemi Etoku, aby zdobyć Kryształ Ziemi od Teraka. Ekimu następnie posłużył się tym kryształem, by wykuć Złotą Maskę Ziemi dla Toa Onuy.

Po kataklizmie, będącym następstwem walki braci, w świątyni została ukryta Maska Jedności Ziemi.

Tysiące lat później, Zjednoczyciel Ziemi Onua udał się na poszukiwania swojej Złotej Maski Jedności i przybył do Regionu Ziemi, gdzie po przebiciu się przez kilka kamiennych ścian odnalazł Teraka. Istota Żywiołu zaprowadziła go do świątyni, niespodziewanie znajdując się na drugim brzegu przepaści oddzielającej Toa od świątyni.

Uświadamiając sobie, że muszą pracować razem, Onua i Terak połączyli swoje moce Ziemi do stworzenia ziemnego mostu prowadzącego do budowli. Toa i Istota Żywiołu wkroczyli następnie do świątyni, gdzie Onua odnalazł złotą maskę. Po jej przywdzianiu, połączył się z Terakiem, zyskując dostęp do nowych mocy. Następnie Toa i jego nowy towarzysz opuścili świątynię, by powrócić do Miasta Twórców Masek.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Inne

Pudełkowe

Kroniki

Seriale TV

Zobacz też