Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Świątynia Wiary
Temple of Faith
Miejsce
Położenie Nad chatą Turagi Matau (Le-Wahi)
Status Zniszczona

Świątynia Wiary, zwana także Ruinami Le-Koro, to świątynia znajdująca się w Le-Wahi, nad chatką Turagi Matau w Le-Koro. Swoją nazwę zawdzięcza Kryształowi Wiary, który był w niej przechowywany.

Historia[]

Hahli Faith

Hahli zdobywa Kryształ Wiary

Podczas Turnieju Kolhii, Ga-Matoranka Hahli przybyła do Świątyni Wiary, aby zdobyć znajdujący się tam kryształ, co też jej się udało. Świątynia została później zniszczona przez roje Bohroków.

Opis[]

Do świątyni dostać się można było po lianie zwisającej z prawej strony dachu chatki Turagi Matau, jednak aby wejść do jej wnętrza, należało najpierw zebrać Talizmany Wiary, Jedności, Obowiązku i Dokładności, a następnie umieścić je w specjalnych otworach na piedestałach umieszczonych na gałęzi, do której prowadziła liana z lewej strony dachu chatki Matau. Każdy piedestał zawierał zagadkę podpowiadającą, jakiego talizmanu wcześniej wspomnianych Zasad, Praw i Umiejętności Kolhii należało użyć:

  • Światło w ciemności (Wiara)
  • Siła w liczbie (Jedność)
  • Słowo honoru (Obowiązek)
  • Daje ją wiara (Dokładność)

Po umieszczeniu talizmanów na odpowiednich miejscach, pojawiała się nowa liana z prawej strony domu Turagi. Po wspięciu się na górę, Kryształ Wiary pojawiał się na piedestale.

Pojawienia[]

Advertisement