FANDOM

Świątynia Złotej Maski Dżungli
Jungle Shrine
Miejsce
Status Istnieje
Położenie Region Dżungli

Świątynia Złotej Maski Dżungli to miejsce ukrycia Złotej Maski Dżungli, przeznaczonej dla Toa Lewy. Mieści się w Regionie Dżungli.

Historia

Po walce Ekimu z Makutą i kataklizmie, który podzielił wyspę Okoto na sześć zdominowanych przez żywioły Regionów, Obrońcy odzyskali Złote Maski Mocy i postanowili je ukryć, by uchronić je przed wpadnięciem w niepowołane ręce. Złota Maska Dżungli została umieszczona w świątyni otoczonej cierniami w Regionie Dżungli. Artefakt pozostał tam na kolejne tysiąclecia.

Lewa i towarzyszący mu Obrońca Dżungli, Vizuna, przybyli do świątyni, by zdobyć Złotą Maskę, śledzeni przez Pająki Śmierci. Podczas, gdy Lewa zdobywał artefakt, Vizuna osłaniał jego tyły, a gdy niebieskie Pająki Śmierci przypuściły swój atak, stanął z nimi do walki, by dać Toa czas. Ostatecznie Pająki wzięły nad nim górę, lecz wtedy Lewa zdobył i założył swoją maskę, oswobadzając Obrońcę Dżungli. Następnie Lewa i Vizuna opuścili świątynię, aby Władca Dżungli mógł wypełnić swą powinność przebudzenia Ekimu.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Powieści graficzne

Pudełkowe

Promocyjne

Animacje

Seriale TV

Gry wideo

Zobacz też