Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Świątynia Złotej Maski Kamienia
Stone Shrine 1
Miejsce
Położenie Region Kamienia
Status Istnieje

Świątynia Złotej Maski Kamienia to miejsce ukrycia Złotej Maski Kamienia, przeznaczonej dla Toa Pohatu. Znajduje się na pustyni w Regionie Kamienia.

Historia[]

Stone Shrine 2

Złota Maska Kamienia w Świątyni

Po walce Ekimu z Makutą i kataklizmie, który podzielił wyspę Okoto na sześć zdominowanych przez żywioły Regionów, Obrońcy odzyskali Złote Maski Mocy i postanowili je ukryć, aby nie wpadły one w niepowołane ręce, gdyż wierzono, iż były one zbyt potężne, aby powierzyć je śmiertelnikom. Złota Maska Kamienia została umieszczona w świątyni w Regionie Kamienia, gdzie pozostała na kolejne tysiąclecia.

Pohatu i Nilkuu, Obrońca Kamienia, przybyli do świątyni, by zdobyć Złotą Maskę, śledzeni przez Pająki Śmierci. Podczas gdy Pohatu zdobywał artefakt, Nilkuu osłaniał jego tyły, a gdy niebieskie Pająki Śmierci przypuściły swój atak, stanął z nimi do walki, by dać Toa czas. Ostatecznie Pająki wzięły nad nim górę, lecz wtedy Pohatu zdobył i założył swoją maskę, uzyskując pełną kontrolę nad swym żywiołem, co pozwoliło mu oswobodzić Obrońcę Kamienia. Następnie Lewa i Nilkuu opuścili świątynię, aby Władca Kamienia mógł wypełnić swą powinność przebudzenia Ekimu.

Pojawienia[]

Komiksy Online Multimedia

Pudełkowe

Promocyjne

Animacje

Seriale TV

Gry wideo

Zobacz też[]

Advertisement