FANDOM

Świątynia Złotej Maski Ognia
Fire Shrine 2
Miejsce
Status Istnieje
Położenie Region Ognia

Świątynia Złotej Maski Ognia to miejsce, w którym ukryto Złotą Maskę Ognia, przeznaczoną dla Toa Tahu.

Historia

Fire Shrine 1

Największy wulkan Okoto, w którym mieściła się świątynia

Po walce Ekimu z Makutą i kataklizmie, który podzielił wyspę Okoto na sześć zdominowanych przez żywioły Regionów, Obrońcy odzyskali Złote Maski Mocy i postanowili je ukryć, by nie wpadły one w niepowołane ręce. Złota Maska Ognia została umieszczona w świątyni wewnątrz największego wulkanu Okoto w Regionie Ognia i pozostała tam na wiele tysięcy lat.

Fire Shrine 3

Wnętrze świątyni

Tahu i Obrońca Ognia Narmoto przybyli do świątyni, by zdobyć Złotą Maskę, śledzeni przez Pająki Śmierci. Podczas, gdy Tahu zdobywał artefakt, surfując po lawie, Obrońca strzegł wejścia przed ścigającymi ich zielonymi Pająkami Śmierci swoim Miotaczem Żywiołów.

Kiedy moc broni Obrońcy się wyczerpała i Pająki przyszpiliły go do ziemi, z pomocą nadszedł Tahu, który po założeniu złotej maski uzyskał pełny dostęp do swojej mocy żywiołu i pokonał wrogów. Następnie Toa i Narmoto opuścili świątynię, by Władca Ognia mógł wypełnić swą powinność przebudzenia Ekimu.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Pudełkowe

Promocyjne

Animacje

Zwiastuny

Seriale TV

Gry wideo

Zobacz też