FANDOM

Świątynia Złotej Maski Wody
Water Shrine 1
Miejsce
Status Istnieje
Położenie Region Wody

Świątynia Złotej Maski Wody to miejsce, w którym ukryto przeznaczoną dla Toa Gali Złotą Maskę Wody, mieszczące się w Regionie Wody.

Historia

Water Shrine 2

Gali odnajduje świątynię

Po walce Ekimu z Makutą i kataklizmie, który podzielił wyspę Okoto na sześć zdominowanych przez żywioły Regionów, Obrońcy odzyskali Złote Maski Mocy i postanowili je ukryć, aby uchronić je przed wpadnięciem w niepowołane ręce. Złota Maska Wody została umieszczona w podwodnej świątyni w Regionie Wody, gdzie pozostała na kolejne tysiąclecia.

Gali i towarzyszący jej Obrońca Wody Kivoda przybyli do świątyni po maskę. Nagle, z wyrwy w dnie morskim otaczającym filar, na którym umieszczono artefakt, wyłoniły się srebrne Pająki Śmierci. Podczas, gdy Gali popłynęła po maskę, Kivoda starał się pokonać sługusów Makuty, aby Toa mogła zdobyć artefakt. Ostatecznie Pająki wzięły nad nim górę, lecz wtedy Gali zdobyła i założyła swoją maskę, zyskując pełnię mocy nad żywiołem Wody i oswabadzając towarzysza. Następnie razem z Kivodą opuściła świątynię, by udać się do Miasta Twórców Masek i wypełnić swą powinność przebudzenia Ekimu.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Powieści graficzne

Pudełkowe

Promocyjne

Animacje

Seriale TV

Gry wideo

Zobacz też