FANDOM

Świątynia Złotej Maski Ziemi
Earth Shrine
Miejsce
Status Istnieje
Położenie Region Ziemi

Świątynia Złotej Maski Ziemi to miejsce, w którym ukryto Złotą Maskę Ziemi, którą miał przywdziać Toa Onua.

Historia

Po walce Ekimu z Makutą i kataklizmie, który podzielił wyspę Okoto na sześć zdominowanych przez żywioły Regionów, Obrońcy odzyskali Złote Maski Mocy i postanowili je ukryć, by uchronić je przed wpadnięciem w niepowołane ręce. Złota Maska Ziemi została umieszczona w świątyni wewnątrz jaskini Regionu Ziemi, na kamiennym filarze otoczonym lewitującymi skałami ponad przepaścią wypełnioną ostrymi kryształami. Artefakt pozostał tam na kolejne tysiąclecia.

Onua i jego towarzyszka, Korgot, przybyli do świątyni, by zdobyć Złotą Maskę, śledzeni przez Pająki Śmierci. Podczas, gdy Onua zdobywał artefakt, Korgot strzegła wejścia przed ścigającymi ich zielonymi Pająkami Śmierci. Kiedy Pająki wzięły nad nią górę, Onua zdobył i założył swoją maskę, łącząc swoje bronie w Tektoniczny Młot i oswobodził Obrończynię Ziemi. Następnie Onua i Korgot opuścili świątynię, by Władca Ziemi mógł wypełnić swą powinność przebudzenia Ekimu.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Pudełkowe

Promocyjne

Animacje

Seriale TV

Gry wideo

Zobacz też