FANDOM

Aft
MNOGII Aft
Matoranin
Klasa Ta-Matoranin
Tytuł/Praca Metru Nui: Nieznana

Mata Nui: Farmer Lawy

Maska Akaku
Status Żywy
Miejsce pobytu Spherus Magna

Aft jest Ta-Matoraninem pochodzącym z Metru Nui.

Biografia

Metru Nui

Przed Wielkim Kataklizmem, Aft żył i pracował w Ta-Metru. Został złapany przez Vahki pod dowództwem Makuty Teridaxa zamaskowanego jako Turaga Dume. Potemu umieszczono go w Sferze Matoran. Wraz z innymi Matoranami został uratowany przez Toa Metru i przebudzony na brzegach Zatoki Naho na wyspie Mata Nui.

Mata Nui

Ciało Afta zmniejszyło siłę i rozmiar, a on stracił swoje poprzednie wspomnienia w rezultacie wystawienia na efekty Sfery Matoran. W latach początku Mrocznego Czasu, pracował nad budową Ta-Koro pod instrukcjami Turagi Vakamy, biorąc części ze zdemontowanych Sterowców, które zostały użyte przez Toa do przetransportowania Matoran na Mata Nui.

W Ta-Koro, Aft został Farmerem Lawy i studiował Zasadę Odwagi. Po pokonaniu Bohrok-Kal, Aft został przebudowany w silniejszą formę. Gdy Ga-Matoranka Hahli odwiedziła Ta-Koro podczas Turnieju Kolhii, wyjaśnił jej charakter Zasady Ta-Koro.

Gdy Rahkshi zaatakowały Ta-Koro, Aft ewakuował się z innymi Matoranami.

Powrót na Metru Nui

Aft pomagał w budowie Łodzi, by wrócić na Metru Nui.

Spherus Magna

Po Bitwie o Bara Magna, która zakończyła się ubezwłasnowolnieniem Robota Wielkiego Ducha i klęską Teridaxa, Aft wyemigrował z innymi ocalałymi Matoranami z Metru Nui na nowo zreformowaną planetę Spherus Magna.

Pojawienia