FANDOM

"W porównaniu z nim, Krekka wygląda jak geniusz na najwyższym poziomie."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy
Airwatcher
Airwatcher
Mroczny Łowca
Narzędzia Miotacze sieci energii
Włócznia kwasu
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Airwatcher" to Mroczny Łowca, odpowiedzialny za strzeżenie fortecy na Odinie.

Biografia

Airwatchera zabrano do siedziby Mrocznych Łowców, kiedy dwaj członkowie organizacji przybyli do jego ojczyzny. Airwatcher zaatakował ich, zabijając jednego. Drugi zabrał istotę z powrotem na Odinę, gdzie The Shadowed One przekonał Airwatchera do dołączenia w szeregi Mrocznych Łowców.

Kiedy Toa Nuva przybyli na wyspę i pokonali Miniona, Airwatcher zaatakował ich. Powalił Lewę na ziemię i strzelił w przybyszów swoim kwasem. Jednak Kopaka zamroził skrzydło Airwatchera, a Onua za pomocą maski Pakari oszołomił go.

Będąc zmuszonym przez Rahkshi, Mroczni Łowcy, w tym Airwatcher, zostali przeniesieni na wyspę Xia, która to została wyznaczona jako ich nowa baza operacyjna.

Po bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony, Airwatcher przeniósł się na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

W przeciwieństwie do większości Mrocznych Łowców, Airwatcher nie udawał się na misję ze względu na swoją niską inteligencję. Zamiast tego strzegł wyspy i często był wykorzystywany przez The Shadowed One i Sentrakha do chronienia cennych przedmiotów, bowiem byli oni jedynymi istotami, których nie atakował. Airwatcher znany był z tego, że przypadkiem atakował drzewa, kamienie oraz innych Mrocznych Łowców, jeśli tylko weszli na patrolowane przez niego terytorium.

Airwatcher miał parę skrzydeł, które pozwalały mu latać na krótkie dystanse. Często atakował swoje cele z powietrza.

Broń i narzędzia

W klatce piersiowej Airwatchera znajdowały się wyrzutnie energetycznych sieci, które więziły cel. Ponadto Mroczny Łowca uzbrojony był we włócznię strzelającą kwasem.

Ciekawostki

  • Airwatcher został stworzony przez Adriena Perineta na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i został wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.
  • Zespół LEGO przy składaniu Airwatchera odwrócił jedno z jego dolnych skrzydeł, przez co model nieznacznie różni się od wysłanej pracy.

Pojawienia

Książki Online

Przewodniki

Opowiadania