FANDOM

Alternatywny Wszechświat Spherus Magna jest alternatywnym wszechświatem, w którym Makuta nigdy nie zbuntowali się przeciw Wielkiemu Duchowi Mata Nui i pozwolili mu wypełnić swą misję: naprawić Spherus Magna .

Historia

Wydarzenia w tym alternatywnym wszechświecie odbiegają od rzeczywistości pierwotnej, czyli Bractwo Makuta postanowiło pozostać dobre, a zadanie Wielkiego Ducha Mata Nui nigdy nie zostało zakłócone. Przyleciał na Bara Magna i udał się na północ, aby zakończyć swoją misję. Wkrótce potem, kilku Matoran, Toa i inne gatunki z Wszechświata Matoran przybyły na Spherus Magna. Niektórzy z Matoran, Toa i Makuta zaczęli żyć w zgodzie z pierwotnymi mieszkańcami Spherus Magna. Lider Plemienia Skały, Tuma, został pokonany przez Bractwo, które następnie przejęło kontrolę nad armią Skrallów i zmusiło je do ochrony Agori i Matoran. Inne gatunki z Wszechświata Matoran, takie jak Skakdi i Vortixx, były wrogie wobec Agori, Matoran i ich opiekunów.

Vezon później przybył do tego alternatywnego wszechświata przy użyciu jego Kanohi Olmak, spotkał Tarduka, który zaprowadził go do wsi z Toa i Glatorianami. Chwilę później, armia Skakdi, Vortixx, Łowców Kości wraz z Miserixem zaatakowała wioskę, a Vezon nie mógł uciec. Czas zamarł. Wielka Istota, która została przeklęta przez Kanohi Ignikę objawiła się i poinformowała pół Skakdi, że miał wyłączoną Olmak. Na wieść o wielkiej istocie i jej uwięzieniu, Vezon zaproponował jej układ: on uwolni Wielkią Istotę z jego łańcuchów, a Wielka Istota pozwoli Vezonowi pójść. Wtedy dawny członek Piraka opuścił alternatywny wszechświat, przy pomocy Wielkiej Istoty.

Krajobraz

Zreformowana Spherus Magna jest podobna do swojego odpowiednika rzeczywistym wymiarze, obejmujący wszystkie najważniejsze formacje lądowe, takie jak Wielka Dżungla i Wielkie Morze.

Pojawienia