FANDOM

Uwaga, Alternatywny Wszechświat Zespolenia nie jest oficjalną nazwą.
"Gdzie jesteśmy --? Oh, widzę. Kolejny test. W porządku, gram dalej. Jesteś na Spherus Magna, a ja jestem Toa Macku. Ta przestronna góra mięśni jest jedną z moich mieszkańców. Zawsze miło jest spotkać innego bohatera Zespolenia."
— Macku, Towarzysze Broni
Alternatywny Wszechświat Zespolenia
Noimage
Miejsce
Rezydenci Różni
Populacja Nieznana
Położenie Alternatywny Wszechświat

Alternatywny Wszechświat Zespolenia jest alternatywnym wszechświatem w którym Wielki Duch Mata Nui nie został zbudowany.

Historia

Na Spherus Magna w tym wszechświecie, Wielkie Istoty zbudowały Matoran jako duże istoty podobne do głównych wszechświata Toa aby mogli wykonywać pracę w wioskach. W przeciwieństwie do Toa z głównego wszechświata, ci Toa byli mniejsi.W rozmiarze Matoran z głównego wszechświata. Przyznano im Moce Żywiołów i zdolność do używania Kanohi. Pierwsi Toa zostali stworzeni, by zreperować planetę i ochronć ją przed kataklizmem, gdy Wielkie Istoty wyczuły wyciekające Energetyczne Protodermis, które zostało odkryte i wojna o nie się zaczęła. Toa zostali wysłani do podziemi by przechować Energetyczne Protodermis i mieli obowiązek za jej pomocą naprawić wszelkie szkody na planecie. Po pięciu latach, zadanie, znane jako Zespolenie, zostało w końcu zakończone.

Pojawienia