FANDOM

Animacja Ostatecznej Bitwy
BIONICLE The Final Battle Animation

BIONICLE The Final Battle Animation

Reżyser Christian Faber, Jan KÆr
Producent Jeppe FonnesbÆk, Lars BartkÆr
Pisarz nieznany
Występują Mistika, Lewa, Pohatu, Antroz, Mata Nui, Teridax, Ignika
Dystrybucja The LEGO Group
Data wydania 24 listopada 2008
Czas 2:57 minut
IMDb Page
Animacja Ostatecznej Bitwy to animacja będąca złączeniem kilku animacji z drugiej połowy 2008 roku. Mówi ona o Ostatecznej walce i ponownym przebudzeniu Mata Nui.

Streszczenie

Film otwiera się, ukazując Toa Nuva Mistika, którzy lecą w poszukiwaniu Keystone'ów. Wtedy z wody wyłania się Krika i zdobywa swoim szponem pierwszy fragment kamienia, gdy nagle Tahu przelatuje nad nim i chwyta Keystone, a następnie bierze swój Nynrah, który był położony na plecach. Później widzimy Gorast, która obserwuje lecącego Tahu z gałęzi, zaczyna machać skrzydłami, odwraca się i strzela Nynrahem w Tahu, który słysząc wystrzelenie odwraca głowę do tyłu widzi i pocisk, a następnie robi pół-salto w powietrzu uruchamia swoją tarczę i pocisk Gorast zostaje odbity. Potem widzimy Bitila, który jest na drzewie i widzi lecącego Tahu, który go omija. Później Tahu staje na przewalonym pniu i widzimy Onuę i Gali. Następnie tył Kriki, który wystrzela Nynrahem w Tahu, ale Toa robi z Nynrahem to samo co z pociskiem Gorast. Potem Bitil i Gorast jednocześnie wystrzelają Nynrahy w Tahu, który zeskakuje z pnia po czym Gali i Onua wystrzeliwują swoje Nynrahy, gdy pociski się zderzają, powstaje błysk Światła, a następnie Toa lecą do Codrexu.

Tahu podlatuje i staje na Codrexie, zaraz za nim jednocześnie Onua i Gali. Tahu patrzy na Keystone, które zbliżają się i układają na kształt humanoida (a dokładniej na twarz Igniki). Potem połączone kamienie doczepiają się do Codreksu, który otwiera się przed Toa. Wewnątrz Codrexu otwiera się półkula w której jest Axalara T9, podchodzi zmieniony już Lewa, otwiera się kolejna półkula w której jest Rockoh T3, widać jak Pohatu stawia stopy przed kamerą, otwiera się ostatnia gdzie jest Jetrax T6, w którego niespodziewanie wpada do jego kokpitu Antroz i wylatuje przez otwór, a zanim lecą Pohatu i Lewa. Lecą przez tunel, Lewa otwiera Midaki, a za nim Pohatu, który strzela. Wylatują z Codrexu i ruszają w pościg za Jetraksem. Mijają drzewa i przelatywują nad bagnami, aż w końcu Lewa uruchamia mechanizm bojowy i strzela w Jetraksa.