FANDOM

Strona Nadrzędna: Rozszerzony Wszechświat

Animacja Promocyjna Gwiazd
Animacja
Opis Animacji Animacja Promująca Gwiazdy
Promowanie Gwiazdy BIONICLE
Twórca Ghost Studios
Data Wydania 2010

Animacja Promująca Starsy to częściowo CGI video reklamujące BIONICLE Stars.

Streszczenie

Animacja zaczyna się od kamiennej ściany z wyrzeźbionym słowem Bionicle i stylizowanym tekstem logo Stars. Skakdi Nektann przełamuje kamienną ścianę, następnie Zirahk wynurza się z wody i Skrall, który powstaje z piasku. Narrator wyjaśnia, że te trzy istoty są starożytnymi wrogami i wrócili do walki ponownie. Sylwetki Toa Mata Tahu, Toa Takanuvy i Glatoriana Gresha stojących na cokołach przed błękitnym niebem są widoczne. Indywidualnie, światło rzuca na każdą postać, z wyszczególnieniem ich funkcji, narrator wprowadza je jako dawnych bohaterów, którzy będą musieli wykorzystywać swoje doświadczenie w walce przeciwko wrogom. Sekswencja CGI ukazuje Nektanna i Tahu walczących na schodach świątyni Bara Magny. Tahu rozbraja Skakdi i wchodzi na środkowe podium świątyni. Części Złotej Zbroi wylatują z każdej z wież świątyni i przyłączają się do Tahu, a narrator wyjaśnia, że Zbroja obdarzy Tahu niezwyciężonością. Animacja kończy się, jak narrator przekonuje użytkownika do zbierania złotych części Bionicle, które są po jednym w każdym karnistrze.