FANDOM

Strona Nadrzędna: Rozszerzony Wszechświat

Animacja Promocyjna Toa Hordika
Animacja Promocyjna Toa Hordika

Animacja Promocyjna Toa Hordika

Animacja
Opis Animacji Animacja Promująca Toa Hordika
Promowanie Toa Hordika
Twórca Ghost Studios
Data Wydania 2005

Animacja Promocyjna Toa Hordika to krótki film wypuszczony w 2005 roku w celu wypromowania zestawów Toa Hordika.

Streszczenie

Na początku animacji ukazana jest panorama spustoszonego przez Visoraki Metru Nui. Chwilę później na ekranie pojawia się kokon, w którym uwięziony jest Vakama. Przez niewielki otwór widać, jak Toa ulega mutacji. Jeden z Zębów Hordika Nuju, Miotacz Rhotuka oraz pojedynczy Płetwoharpun Nokamy przebijają się przez ściany kokonów a Toa uwalniają się. Nowo przemienieni Toa Hordika lądują przed kamerą, a Vakama uwalnia ognisty dysk Rhotuka w jej stronę. Nuju zjeżdża na jednej z pajęczych nici i unika wystrzeliwanych w jego kierunku Rhotuka. Onewa także unika kilku z nich, odbijając jeden swoim Szczypcomłotem. Nokama prowadzi resztę Toa aż do Koloseum i oczyszcza drogę wewnątrz za pomocą swojego wodnego Rhotuka. Toa dostają się do środka i zauważają hordę Visoraków. Przygotowują się do walki z nimi, podczas, gdy pająkopodobne Rahi wystrzeliwują trzy Rhotuka w stronę Toa. Pod koniec animacji zaprezentowane zostają kanistry Toa Hordika.