FANDOM

Aodhan
MNOGII Aodhan
Matoranin
Klasa Ta-Matoranin
Tytuł/Praca Metru Nui: Nieznana

[[Mata Nui (Wyspa )|Mata Nui]]: Farmer Lawy

Maska Mahiki
Status Żywy
Miejsce pobytu Spherus Magna

Aodhan jest Ta-Matoraninem pochodzącym z Metru Nui.

Biografia

Metru Nui

Poprzedzając Wielki Kataklizm, Aodhan żył i pracował w Ta-Metru. Został złapany przez Vahki pod dowództwem Makuty Teridaxa, który przebrał się za Turaga Dume. Uwięziono go w Sfery Matoran. Po uratowaniu przez Toa Metru, przebudził się na brzegach Zatoki Naho na wyspie Mata Nui.

Mata Nui

Jego uwięzienie w Sferze Matoran spowodowało, że Aodhan był zmniejszył się w rozmiarze i sile oraz stracił swoje poprzednie wspomnienia. Pomagał w budowie Ta-Koro krótko po przybyciu na Mata Nui, pod nadzorem Turagi Vakamy, biorąc części ze Sterowców użytych w Wielkim Ratunku. W Ta-Koro, Aodhan był Farmerem Lawy. Po pokonaniu Bohrok-Kal, został przebudowany w silniejszą formę. Ewakuował się z Ta-Koro wraz z innymi Matoranami podczas ataku przez Rahkshi Guurahka, Panrahka, i Lerahka.

Powrót na Metru Nui

Aodhan pomagał w budowie łodzi, by wrócić na Metru Nui, po czym on i inni Matoranie pracowali przy naprawie swojego ojczystego miasta.

Spherus Magna

Po pokonaniu Teridaxa w Bitwie o Bara Magna, Aodhan z pozostałymi przetrwałymi Matoranami z miasta, odszedł na Spherus Magna, wcześniej zniszczoną planetę, która została zreformowana.

Pojawienia