FANDOM

"Złe wieści. Więcej Rahkshi. Oni zniszczyli Onu-Koro."
Takua, Maska Światła
Atak na Onu-Koro
Movie Kurahk
Bitwa / Konflikt
Konflikt Rahkshi atakują Onu-Koro w poszukiwaniu Kanohi Avohkii
Uczestnicy
  • Rahkshi
Lokalizacja Onu-Koro
Wynik Onu-Koro uszkodzone

Atak na Onu-Koro była bitwą, w której trzy Rahkshi zaatakowały Onu-Koro podczas swych poszukiwań Kanohi Avohkii i zostali odparci przez Toa Nuva.

Cele

Toa Nuva i Ussaleria

  • Obronić Onu-Koro

Rahkshi

  • Znaleźć i zabić herolda

Streszczenie

Staff of Hunger Use

Vorahk używający Włóczni Absorpcji na Onua

Takua pojawił się w Onu-Koro jak Pohatu i Onua zaczęli wygłaszać wiadomość dla Onu-Matoran o odkryciu Avohkii. Zauważając Kronikarza, zapytali go gdzie jest jego partner. Av-Matoranin odpowiedział, że zostali rozdzieleni przez Rahkshi. Jednakże, to było kłamstwo, Matoranin faktycznie postanowił opuścić Jallera, gdyż był ostrzeżony przez Teridaxa, jeżeli będzie kontynuował misję. Przed wyjaśnieniem dalej, pieczara eksplodowała i ujawniłą trzy nowe stworzone Rahkshi wysłane przez Teridaxa: Turahk, Kurahk, i Vorahk. Używając swojego panowania nad Ziemią, Onua nie tracił czasu na powitanie gości i pogrzebał ich pod ogromnym stosem gruzów. Jak Matoranie obecnie uciekali z pola walki, Rahkshi wyzwoliły się i zaczęły atakować. Vorahk szybko zdobył przewagę nad Onuą używając swojej buławy do kradzieży energii Toa i pozbawił go przytomności. Jak Pohatu pobiegł, by go uratować, Turahk strzelił w Toa Kamienia falą strachu z swojej buławy tak, że unieruchomił go.

OnuaMoL

Onua Przegrywa z Rahkshi

Takua, który próbował się wydostać, następnie zdecydował się walczyć z Rahkshi, chcąc pomóc poległym bohaterom. Chwytając Kij Kolhii, stojąc na Pewku i rozpoczął szarżę na Kurahka. Rahkshi z łatwością odparł cios i wrzasnął na Takuę przerażając go. Tahu, który następnie przybył do wypędzenia stworzeń, został trafiony wybuchem czystej złości Kurahka i opadł na ziemię. Lewa wtedy uratował Takuę i Pewku przez lot, zabierając ich z pola bitwy. Niezwłocznie nakazuje mu odnaleźć Jaller i ostrzec go, wrócił, by dołączyć do Toa Nuva.

Podczas, gdy Rahkshi odleciały, by dogonić Takuę, Gali zbliżyła się do Tahu, ale Toa Nuva Ognia, u którego barwa jadu została wzmocniona przez moc Kurahka, zaatakował ją. Kiedy Toa Wody uniknęła ciosu, Tahu uderzył w Lewę, który przyłączył się do walki. Gali strzeliła strumieniem wody w Tahu, a Kopaka, który nagle pojawił się, zamroził Toa Ognia.

Rahkshi2MoL

Turahk w wiosce

Tymczasem, Takua wszedł do odlewni i zaczął wspinać się kominem, kiedy Rahkshi pojawiły się i próbowały go złapać. Jednakże, Onua i Pohatu, którzy odzyskali wolę walki z poprzedniej porażki, przybyli także. Pohatu złapał Turahka w pułapkę, podczas gdy Onua zawalił sufit, ponownie wykorzystując swoją elementarną moc. Jak Toa Nuva uciekali, by dołączyć do drużyny, dach Onu-Koro upadł wokół nich i niestety pochował Onuę i Pohatu.

Po Bitwie

Gali, Lewa i Kopaka wynieśli Tahu z tunelu, i do dżungli, gdzie Gali użyła swoich mocy, by go uzdrowić. Później po krótkiej potyczce z Rahkshi Kaita, Kopaka opuścił innych i uratował Onuę i Pohatu z gruzów.

Tymczasem Takua wyszedł z komina w Ko-Wahi i udał się, by znaleźć Jallera, aby ostrzec go o zagrożeniu Rahkshi.

Pojawienia