FANDOM

BIONICLE: Maska Kontroli
BIONICLE Mask of Control App Icon
Gra wideo
Data wydania 2016
Platforma iOS, Android
Sterowanie Ekran dotykowy

BIONICLE: Maska Kontroli jest grą mobilną wydaną 1 stycznia 2016 roku przez Grupę LEGO na urządzenia z systemem Android i iOS.

Fabuła

Toa i ich Istoty Żywiołów przedzierają się przez Labirynt Kontroli, walcząc po drodze z licznymi wyzwaniami, aby zdobyć Maskę Kontroli. Choć krótkie komiksy odblokowywane pomiędzy kampaniami ukazują wydarzenia zbliżone do kanonicznej fabuły 2016 roku, to zakończenie jest inne - Toa mierzą się z Umarakiem Niszczycielem w Labiryncie Kontroli i odzyskują jego maskę.

Rozgrywka

MoCoAppGameplay2

Ekran wyboru poziomu

Gracz atakuje przeciwników poprzez stukanie w ekran. W celu użycia ataków specjalnych, należy dotknąć jednej z wyświetlanych strzałek (prawo - atak frontalny, góra - atak powietrzny, dół - atak z dołu, lewo - atak z dystansu). Gracz ma także możliwość blokowania wrogich ataków - w tym celu należy stukać palcem w wyświetlane na ekranie komunikaty. W trakcie wykonywania uniku, przesunięcie ikony uniku spowoduje wykonanie przez Toa kontrataku - przy jednym przesunięciu będą to standardowe ciosy, lecz kiedy gracz wykona przesunięcie po raz drugi, Toa wykona wzmocniony atak.

W celu wezwania Istoty Żywiołu, należy stuknąć w jej ikonę. Obrażenia zadawane przez stworzenie można zwiększyć, przejeżdżając palcem po ekranie. Kiedy pasek na przycisku Istoty się zapełni, gracz może połączyć Toa ze stworzeniem w Formę Jedności.

W trakcie rozgrywki może dojść do starć pomiędzy Toa a wrogami, które można wygrać poprzez szybkie naciskanie na ekran. W losowym momencie Toa może także paść ofiarą Hordy Pająków lub Mrocznych Pułapek - wtedy musi przesuwać i stukać palcem w ekran, aby uwolnić bohatera.

Po każdej wygranej bitwie graczowi przyznawane są Kryształy. Można je wykorzystać do odblokowania nowych zdolności i wzmocnienia Toa.

Przeciwnicy

MoCoAppGameplay1

Starcie Pohatu z niebieskim Wojownikiem Czaszek

Każdy z napotkanych na drodze Toa przeciwników ma inny poziom trudności, zależny od jego koloru: niebieski - łatwy, fioletowy - średni, czerwony - trudny. Wrogowie występujący w grze to:

Zdolności

Nazwa Opis Koszt (Kryształy)
Bojowe Ciosy 1 PRZESUŃ w PRAWO, by wykonać ATAK FRONTALNY 15
Ulepsz Zdrowie 1 Zwiększ punkty zdrowia TOA 15
Ulepszone Przyzwanie 1 Czas przyzwania Istoty zmniejszony o 10% 15
Bojowe Ciosy 2 PRZESUŃ do GÓRY, by wykonać ATAK POWIETRZNY 30
Druga Szansa 1 Pokonany TOA wraca z 25% zdrowia 30
Ulepszony Licznik Jedności 1 Licznik Jedności trwa o 10% dłużej 30
Kontratak 1 NACIŚNIJ w porę, by wykonać KONTRATAK 60
Bojowe Ciosy 3 PRZESUŃ w DÓŁ, aby wykonać ATAK Z DOŁU 120
Bojowe Ciosy 4 PRZESUŃ w LEWO, by wykonać ATAK Z DYSTANSU 240
Kontratak 2 NACIŚNIJ i PRZESUŃ, by wykonać KONTRATAK 480

Kampanie poziomów

Każdy poziom ma 3 dodatkowe wyzwania, do których gracz otrzymuje dostęp po ukończeniu danego poziomu, za każde dostaje się gwiazdkę. Do odblokowania niektórych poziomów potrzebna jest określona ilość gwiazdek.

Zobacz też