BIONICLE: Maska Kontroli
BIONICLE Mask of Control App Icon
Gra wideo
Data wydania 2016
Platforma iOS, Android
Sterowanie Ekran dotykowy

BIONICLE: Maska Kontroli jest grą mobilną wydaną 1 stycznia 2016 roku przez Grupę LEGO na urządzenia z systemem Android i iOS.

Fabuła

Toa i ich Istoty Żywiołów przedzierają się przez Labirynt Kontroli, walcząc po drodze z licznymi wyzwaniami, aby zdobyć Maskę Kontroli. Choć krótkie komiksy odblokowywane pomiędzy kampaniami ukazują wydarzenia zbliżone do kanonicznej fabuły 2016 roku, to zakończenie jest inne - Toa mierzą się z Umarakiem Niszczycielem w Labiryncie Kontroli i odzyskują jego maskę.

Rozgrywka

MoCoAppGameplay2

Ekran wyboru poziomu

Gracz atakuje przeciwników poprzez stukanie w ekran. W celu użycia ataków specjalnych, należy dotknąć jednej z wyświetlanych strzałek (prawo - atak frontalny, góra - atak powietrzny, dół - atak z dołu, lewo - atak z dystansu). Gracz ma także możliwość blokowania wrogich ataków - w tym celu należy stukać palcem w wyświetlane na ekranie komunikaty. W trakcie wykonywania uniku, przesunięcie ikony uniku spowoduje wykonanie przez Toa kontrataku - przy jednym przesunięciu będą to standardowe ciosy, lecz kiedy gracz wykona przesunięcie po raz drugi, Toa wykona wzmocniony atak.

W celu wezwania Istoty Żywiołu, należy stuknąć w jej ikonę. Obrażenia zadawane przez stworzenie można zwiększyć, przejeżdżając palcem po ekranie. Kiedy pasek na przycisku Istoty się zapełni, gracz może połączyć Toa ze stworzeniem w Formę Jedności.

W trakcie rozgrywki może dojść do starć pomiędzy Toa a wrogami, które można wygrać poprzez szybkie naciskanie na ekran. W losowym momencie Toa może także paść ofiarą Hordy Pająków lub Mrocznych Pułapek - wtedy musi przesuwać i stukać palcem w ekran, aby uwolnić bohatera.

Po każdej wygranej bitwie graczowi przyznawane są Kryształy. Można je wykorzystać do odblokowania nowych zdolności i wzmocnienia Toa.

Przeciwnicy

MoCoAppGameplay1

Starcie Pohatu z niebieskim Wojownikiem Czaszek

Każdy z napotkanych na drodze Toa przeciwników ma inny poziom trudności, zależny od jego koloru: niebieski - łatwy, fioletowy - średni, czerwony - trudny. Wrogowie występujący w grze to:

Zdolności

Nazwa Opis Koszt (Kryształy)
Bojowe Ciosy 1 PRZESUŃ w PRAWO, by wykonać ATAK FRONTALNY 15
Ulepsz Zdrowie 1 Zwiększ punkty zdrowia TOA 15
Ulepszone Przyzwanie 1 Czas przyzwania Istoty zmniejszony o 10% 15
Bojowe Ciosy 2 PRZESUŃ do GÓRY, by wykonać ATAK POWIETRZNY 30
Druga Szansa 1 Pokonany TOA wraca z 25% zdrowia 30
Ulepszony Licznik Jedności 1 Licznik Jedności trwa o 10% dłużej 30
Kontratak 1 NACIŚNIJ w porę, by wykonać KONTRATAK 60
Ulepsz Zdrowie 2 Zwiększ punkty zdrowia TOA 60
Ulepszone Przyzwanie 2 Czas przyzwania Istoty zmniejszony o 25% 60
Bojowe Ciosy 3 PRZESUŃ w DÓŁ, aby wykonać ATAK Z DOŁU 120
Druga Szansa 2 Pokonany TOA wraca z 50% zdrowia 120
Ulepszony Licznik Jedności 2 Licznik Jedności trwa o 25% dłużej 120
Bojowe Ciosy 4 PRZESUŃ w LEWO, by wykonać ATAK Z DYSTANSU 240
Ulepsz Zdrowie 3 Zwiększ punkty zdrowia TOA 240
Ulepszone Przyzwanie 3 Czas przyzwania Istoty zmniejszony o 50% 240
Kontratak 2 NACIŚNIJ i PRZESUŃ, by wykonać KONTRATAK 480
Druga Szansa 3 Pokonany TOA wraca z 75% zdrowia 480
Ulepszony Licznik Jedności 3 Licznik Jedności trwa o 50% dłużej 480

Kampanie poziomów

Każdy poziom ma 3 dodatkowe wyzwania, do których gracz otrzymuje dostęp po ukończeniu danego poziomu, za każde dostaje się gwiazdkę. Do odblokowania niektórych poziomów potrzebna jest określona ilość gwiazdek.

Zobacz też

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.