FANDOM

BIONICLE: Maska Stworzenia
BIONICLE Battle for the Mask of Power App Icon
Gra wideo
Data wydania 2015
Platforma iOS, Android
Sterowanie Ekran dotykowy

BIONICLE: Maska Stworzenia jest grą mobilną wydaną 1 stycznia 2015 roku przez Grupę LEGO na urządzenia z systemem Android i iOS.

Fabuła

Sześciu bohaterów zwanych Toa rozbija się na wyspie Okoto i rozpoczyna poszukiwania Złotych Masek Mocy, spotykając po drodze wielu przeciwników.

Rozgrywka

Toa Tahu ingame

Ekran wyboru postaci - Tahu

Gracz może wybrać sterowanie jednym z sześciorga Toa: Tahu, Kopaką, Onuą, Gali, Pohatu bądź Lewą. W późniejszym etapie dostępną postacią jest również Ekimu. Po wybraniu postaci zaczyna się kampania składająca się z pięciu różnych poziomów w regionie odpowiadającym każdemu Toa, a zadaniem gracza jest oczyścić każdy poziom z Pająków Śmierci. W ostatnim poziomie każdej kampanii Lord Pająków Śmierci pojawia się jako boss. Gracze mogą również odblokowywać różne części zbroi, by zmienić wygląd Toa.

Gracze poruszają się po poziomach przeciągając palcem po ekranie - postać podąża za palcem. By zaatakować, gracz zaznacza przeciwnika. Po otrzymaniu jednego uderzenia, Toa traci swoją maskę. Po otrzymaniu dwóch uderzeń, Toa zostaje ogłuszony, jednak gracz może go uzdrowić poprzez szybkie naciskanie na ekran.

Przeciwnicy

Przeciwnikami w grze są Pająki Śmierci w trzech wariantach kolorystycznych, zarówno z jak i bez ogonów, które stanowią jedynie kosmetyczną różnicę. Kolor wskazuje, ile uderzeń pająk może wytrzymać. Każdy rodzaj może tworzyć kolczastą tarczę, która chwilowo chroni je i zadaje obrażenia graczowi, jeśli ten ją atakuje. W późniejszym etapie gry przeciwnikami są także Wojownicy Czaszek.

  • Srebrny Pająk Śmierci - przyjmuje jedno uderzenie;
  • Niebieski Pająk Śmierci - przyjmuje dwa uderzenia;
  • Zielony Pająk Śmierci - przyjmuje trzy uderzenia;
  • Wojownik Czaszek - używa Lodowej Włóczni bądź Lodowego Łuku do ataku.

Zdolności

Gracz ma dostęp do kilku zdolności, które ładują się przez pokonywanie Pająków Śmierci.

  • Doładowanie - ten atak ma dwa poziomy ładowania. Jeśli pierwszy poziom jest naładowany, gracz uwalnia mały atak obszarowy. Jeśli drugi poziom jest naładowany, obszar ataku jest większy, a Toa automatycznie przemieszcza się po ekranie atakując wszystkie pająki poza jego zasięgiem.
  • Obrońca - gracz może również wezwać odpowiadającego Toa Obrońcę, by dołączył do walki. Obrońcy chwilowo ogłuszają wszystkie pobliskie Pająki Śmierci.
  • Złota Maska - po otrzymaniu jej podczas kampanii, gracz może założyć Złotą Maskę w późniejszych poziomach, gromadząc zadane obrażenia reprezentowane przez pasek energii. Otrzymanie jakiegokolwiek uderzenia zresetuje pasek.

Kampanie

Okoto ingame

Ekran wyboru lokacji

Zobacz też